sjefsjur Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hey! Bare lurte på hvordan jeg kan komme meg rundt internettsperra på skolen. Den blokker f.eks youtube...eller catchgamer! Hvordan kmr jeg meg rundt? takk for alle svar ?? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 På skolen skal du ikke bruke nettet til spilling og annet tull. Du kommer nok ikke forbi sperren på en lovlig måte, uansett vil administrator kanskje stenge deg ute fra pcene for alltid. Det er vel ikke det du vil? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 gjør det det du skal gjøra på skolen, ikke noe annet. Slikt kan du gjøre hjemme. Du kommer ikke til å lære en dritt ved å sitte på youtube eller sitte å spille og slikt... Det er en grunn til at det er der. Gå heller opp til IT kontoret og spør der om du kan få tilgang dit. sier de nei, kan du bare glemme det. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ta opp task manager å drep "TerminatorX" Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det er sikkert ein grunn til at det er ei sperre i utgangspunktet. Meiner du at den ikkje bør vere der bør du ta dette opp med vedkommande som er ansvarleg for dette på skulen. Tråd stengast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg