Lukas Arnaz Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ligger det en god guide på hvordan man bytter skjermkort her på diskusjon eller et annet sted på nett? Noen som har link til en god guide, gjerne på norsk? Jeg må lære meg litt mer enn å sette inn RAM Gjerne også en guide på å bytte CPU. Lenke til kommentar
mariusN Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Altså, det er ikke så vanskelig som man skal ha det til. Du skrur av pcen, tar ut ledninga til psuen og skrur av nettbrytern (for å være på den sikre siden). Så skrur du løst grafikk kortet fra PCI slotten (evnt. tar av låsen hvis du har skrueløst kabinett) i tillegg er det ofte en slags "lås" på sokkelen til kortet. Så tar du og løfter det ut og legger det til side. Deretter gjør du akkurat det samme, bare i omvendt rekkefølge! Sett i kortet, Skru det fast i pci slotten. Koble på en evnt strømkabel og så skal det være tut og kjør! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 husk å bytte skjermkort-olje. Er mange som glemmer dette 7303087[/snapback] Morsomt. Her er en guide. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Her er en guide. 7303124[/snapback] Tusen takk! Og hvor får jeg kjøpt skjermkort-olje? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå