CrackaBoi Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Jeg prøver å få fram en FPS-counter i RTCW, men det funker ikke. Jeg har prøvd disse commandoene i konsollen under spillet: cg_drawfps 1 cg_drawfps1 cg_showfps 1 cg_showfps1 Tips anyone? Thanx Lenke til kommentar
Tweaker Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 cl_drawfps 1 du kan også lage en toggle tast på det: i consol bind f4 toggle cl_drawfps hot tip ta ned consol skriv cl_ og så trykk tab da kommer alle commandos frem(cl_,cg_,com_ osv) Tweak it!!! Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 16. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2001 Takk for tipsene, men dessverre funker ingen av delene. La oss sjekke at jeg gjør alt riktig her: Starter et multi/singleplayergame, trykker på knappen så konsollen kommer ned og skriver f. ex cg_drawfps jeg har prøvd cl_ cg_ ++++, men det funker ikke; Altså kommer det ikke noen fps-counter på skjermen mens jeg spiller Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 16. desember 2001 Del Skrevet 16. desember 2001 Sikker på at skråstreken er rett vei...? Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 16. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2001 Wohooo!!!! Det var det som var feilen!! Den jævla skråstreken!! Takk skal du ha!! husk på d tweaker;) Lenke til kommentar
Tweaker Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 Jepp det skal jeg huske :smile: Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 18. desember 2001 Del Skrevet 18. desember 2001 hehe... den skråstreken... du er nok ikke den første som har gjort den feilen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå