Gå til innhold

Ny maskin! 680Sli E6600 Handleliste!

Anbefalte innlegg

Da har min kjære maskin gjennom de 4 siste årene tatt kvelden og gått til de evige kalkulasjonsmarker!

Jeg har satt sammen en ny maskin som skal tjene meg like lenge (Håper jeg). Den gamle maskinen var en shuttle som ikke var så enkel og oppgradere! Derfor satser jeg på en maskin som kan kjøre SLI og være oppgraderbar på de fleste områder...

Hw.no Handlevogn.

Kjøper meg et 8800GTX nå og gjerne et til i sommer/høst når prisene har falt litt!

Denne vogna har jeg brukt seriøst mye tid på og sette sammen! Har tenkt og oppgradere både minne og HDD når tiden kommer, Gjerne med en Raptor 150G til og et par 500gigger til lagring.

Hvordan synes dere dette ser ut? Jeg regner med jeg skal kunne klokke denne til 3.5 - 3.6Ghz iallefall.... jeg skal ha et system som kan kjøre disse frekvensene 24/7. Hvordan ser kjølingen ut. Burde jeg ta noe annet en Zalman?

Her er oppgraderingspakken jeg skal ha om en stund Hw.no Handlevogn Upgrade.

Endret av ASCIWhite
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut som at du behøver mye hjelp, blir nesten rørt av oppsettet ditt...helt nydelig. Ville kanskje vurdert å droppa raptor harddiskene, skal visst ikke yte bra nok i forhold til pris og andre gode 7200rpm harddisker.

Endret av fflex
Lenke til kommentar
Jeg kan godt bytte ut raptoren med noe annet, men har lest masse tester, og det står egentlig ikke noe konklusivt om hvilkne som yter best! Kunne kanskje kjørt 2 stk i RAID 0.....

Noen tips til disker? Skal jeg prøve meg på disse Seagate Barracuda 7200.10 250 GB SATA

7303290[/snapback]

Den Seagatedisken har jeg. Den er veldig stillegående,rask og billig.

Kan absolutt anbefale den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...