Gå til innhold

Ny spille pc til 7000kr

Thom Merlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og derfor spørr jeg dere om hjelp, det burde du vel ha skjønt?

Du er vel heller ikke den skarpeste kniven i skuffen skjønner jeg :no:

Hvilken mener du jeg burde gå for da?

7303492[/snapback]

Du går for Acer maskinen selfølgelig, og darkz babler om ting han ikke har peiling på grunnet han har Asus maskin selv.

Se link under som bekrefter at GO7300 er dårligere en det han sier "mye dårligere" bla annet.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=575301

Endret av ken36
Lenke til kommentar
Jaja :)  Men pentium m 740 1.73 holder koken med en core 2 duo på samme klokkefrekvens, så lenge du ikke må gjøre 2 ting samtidig. Desutten får du kun de billigste core duo i ei maksin til 7000.

Og det er IKKE 4200 i asus, komplett har skriveleif der

samt om det var amd på elprice ville ikke det batteri holdt lenge

7303301[/snapback]

Batteriet varer faktisk i over 4 timer, sjekk test på notebookreview selv. hva er vitsen med å anbefale flere maskiner som ksoter over 7000,- når trådstarter maks ville gi 7000? :hmm:

Lenke til kommentar

Da jeg testet maskina så varte ikke batteri over 2 timer engang?. Da jeg har kun testet 1 så kan det ha vært noe rart der. Men generelt sett har amd litt mer effektforbruk, derfor litt mindre batteritid. Men som sagt kan nok som sagt denne ha bedre enn jeg anntok :)

Så ich tok feil :!:

Endret av darkz
Lenke til kommentar
hehe, lur du. Vært borti mange amd laptoper i det siste du eller?

Men som sagt velg hva du vil. Begge yter fint i dagens spill. Jeg vet ihvertfall av de 2 grafikk korta som jeg har testa så funker go7300 bedre.

7303547[/snapback]

Har ca 40 amd maskiner på jobben og denne yter klart bedre en Pentium M så slutt og kom med feilinfo er du snill.

Akkurat begge vil klare de "samme" oppgavene men for guds skyld se på alle plusser for Acer maskinen da og slutt å være en idiot.

Lenke til kommentar
Da jeg testet maskina så varte ikke batteri over 2 timer engang?. Da jeg har kun testet 1 så kan det ha vært noe rart der. Men generelt sett har amd litt mer effektforbruk, derfor litt mindre batteritid. Men som sagt kan nok som sagt denne ha bedre enn jeg anntok :)

Så ich tok feil :!:

7303556[/snapback]

har du testet akkurat den modellen? Hvis du spilte i 2 timer er det jo logisk at det maks varte 2 timer, men jeg stoler på testerne til notebookreview som greide 4,5 t på medium cpu-speed og noe redusert lysstyrke. Batterilevetid var uansett mindre relevant enn spillytelse, og der er verken den jeg eller du anbefaler noe særlig å anbefale som spillmaskin. Jeg ville ihvertfall kjøpt brukt eller spart mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...