Gå til innhold

Ny spille pc til 7000kr

Thom Merlin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du bør kjøpe brukt om du skal ha spill-pc i den prisklassen, om du sparer litt mer og kommer opp på rundt 9000 så begynner det å finnes noen alternativer, men du bør opp til 10.000 for å få en skikkelig bra spill-pc.

7302720[/snapback]

Hmm, jeg mener at du må enda høyere for "å få en skikkelig bra spill pc" - Tror faktisk du må opp i en 13-15 om du skal ha en brukbar maskin til spill.

Lenke til kommentar
Du bør kjøpe brukt om du skal ha spill-pc i den prisklassen, om du sparer litt mer og kommer opp på rundt 9000 så begynner det å finnes noen alternativer, men du bør opp til 10.000 for å få en skikkelig bra spill-pc.

7302720[/snapback]

Hmm, jeg mener at du må enda høyere for "å få en skikkelig bra spill pc" - Tror faktisk du må opp i en 13-15 om du skal ha en brukbar maskin til spill.

7302733[/snapback]

Du får jo kort i klassen 7600go/X1600 når du runder 9000,- og de fungerer helt greit i de aller fleste nyere spill med bra grafikk, men såklart bør du enda høyere opp for å få virkelig gode spillkort ;)

Lenke til kommentar
Lite vits med core duo om du ikke trenger det enda, ellers er det 1 gb minne og nok diskplass. Pentium m henger med core duo så lenge du ikke coder 2 dvd`er samtidig :!:

7303253[/snapback]

Det står jo det er 512 minne da står det... når skjermkortet i tillegg stjeler litt om jeg husker riktig så blir det litt knapt, hvis du bruker turbocachen for det den er verdt så har pcen 256-minne, noe som er helt ubrukelig i 2006.

Lenke til kommentar

Den Asus maskinen suger i forhold er min mening samt det er velig liten forskjell på grafikken her...

darkz anbefaler bare Asus men det er lov til å bruke hodet i dette tilfelle...

4200RPM harddisk er jo i seg selv grunn til å styre glatt unna :roll:

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Jaja :) Men pentium m 740 1.73 holder koken med en core 2 duo på samme klokkefrekvens, så lenge du ikke må gjøre 2 ting samtidig. Desutten får du kun de billigste core duo i ei maksin til 7000.

Og det er IKKE 4200 i asus, komplett har skriveleif der

samt om det var amd på elprice ville ikke det batteri holdt lenge

Endret av darkz
Lenke til kommentar
Jaja :)  Men pentium m 740 1.73 holder koken med en core 2 duo på samme klokkefrekvens, så lenge du ikke må gjøre 2 ting samtidig. Desutten får du kun de billigste core duo i ei maksin til 7000.

Og det er IKKE 4200 i asus, komplett har skriveleif der

samt om det var amd på elprice ville ikke det batteri holdt lenge

7303301[/snapback]

Asus er kjent for sine 4200 disker så jeg tror neppe komplett har skrevet feil... gi oss en link i såfall.

Lenke til kommentar

Den skal brukes til en del spilling men mest gamle klasikere vil jeg tro. Men også litt nyere spill som age of empire 2 og wow. Den skal kjøpes til lillebroren min.

Så den darkz anbefalte til 7200kr er helt grei ?

Klarer den feks wow?

Er så lenge sida jeg kjøpte ny pc så har ikke peil på 3d kort navn og sånt lenger :(

Endret av Thom Merlin
Lenke til kommentar

Kjære trådstarter!

Du er ikke den skarpeste kniven i skuffen skjønner jeg :roll:

Du takker alså Nei til raskerer harddisk-raskerer Ram-raskerer Prosessor-Gratis Vista-20 Giga Større harddisk-webcamera-blåtann........ og betaler 700,- mer :!: :!: :!: Huff huff og atter huff sier jeg bare, den Asus maskinen er jo en olding i teknologi i forhold og skjermkortene yter på det helt helt jevne.

Helt ærlig- Hodet sitter der for å brukes :tease:

Endret av ken36
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...