johoo Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Skiftet vifte på cpu'en (amd xp1800+, abit KR7A HK), da dette var gjort ville ikke maskinen starte. Etter mye om og men startet den endelig, men den ville ikke stille seg på 1800+(133)?? Den startet på 1100 og tempen på cpu'en steg noe sinnsykt. Så etter å ha jumpa cmosen etpar ganger og testet div instillinger i bios, luktet det plutselig svidd og cpu'en sa takk for seg (ser et tydelig svimerke på den) :sad: Så det jeg egentlig lurer på er: Er det hovedkortet mitt det er noe i veien med, eller kan det være noe jeg har gjort feil under skifting av viften? (Har bestillt ny cpu og vifte, men er litt usikker på om jeg skal montere det i det gamle HK....) Lenke til kommentar
Sykebil Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Cpu går som regel før HK men du kan ha hatt uflaks men det vet du ikke før du prøver den nye vis det ikke er leds på hk som viser om det er noe feil med det er ikke kjent med abit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå