osCie Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 hei , det jeg lurer på er om noen som vet hvis en mobil låst til 3 i utlandet vil funke i norge? selv om 3 ikke finnes i norge vil den likevel ikke " la " meg bruke mitt norsk sim på mobilen? i så fall, finnes det håp i form av et verksted eller nett side der jeg kan "unlock" mobilen? håper noen har noen gode råd / tips Lenke til kommentar
Loko Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det går nok ikke. Du kan evt høre med 3 om de er villige til å låse den opp. Hvis ikke så har du flere som låser opp mobilen for deg Lenke til kommentar
sforum Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 3 er vel svensk? Det vil nok ikke fungere i norge. Det skal vel kanskje gå i noen land, men lenge siden jeg leste noe. og det var i såfall snakk om legre distanse enn norge/sverige. www.unlock.no låser opp mobiler, men nyere modeller går vel fortsatt ikke an å låses opp uten å få koden av operatøren. Lenke til kommentar
|Hitman Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Sperren ligger ikke i nettet men på mobilen. Det vil ikke fungere å putte i annet SIMkort selv om du skulle vært i australia. Ofte standardkoder på mange av de så unlock skal vel kunne fikse det. //Hit Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Har du svensk operatørlås ville jeg hørt på et svenskt mobilforum om de kjente til typiske koder som blir brukt hos den operatøren, sikkert mange som har låst opp sine. Lenke til kommentar
osCie Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 eller det er en mobil med sperren fra 3 i UK.. kanskje ikke det har noe å si likevel ? Lenke til kommentar
Gromit Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Sperren går på simkort til operatørene, ikke i hvilket land den er. Har du svensk 3 abonnement vil den fungere i Norge. Har du en annen operatør enn hva telefonen er låst til vil den ikke fungere uansett hvor den er i verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå