Gorthaur Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Gametrailers har lagt ut en ny video fra dette svært lovende spillet. Videoen ser du her. Dette lover virkelig bra! Gameplay og fyskikk ser helt utrolig ut! Grafikken imponerer meg bare mer og mer Lenke til kommentar
nacho Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Grisefett! Tror dette kan bli bra! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det ser heilt utruleg ut! Ein tittel eg ser fram til! Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Imponert Eg trur dette kan bli den største tittelen til Xbox 360 (L) Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Jepp, dette spillet ser jeg frem til. Virker som den perfekte blanding av det å ha en stor, åpen verden som kan utforskes fritt (eller i dette tilfellet, flere galakser) og en godt drevet historie med karakterutvikling og dybde. Gleder meg! Det er definitivt gode tider for 360 eiere. Endret 17. november 2006 av sp0ck Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Fy dæven døtte. Begynner å elske Xboxen min bare mer og mer! Dette kommer til å bli konge!! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det... det ser helt utrolig ut! Og mindre spennende blir det ikke av at det er samme utvikleren som står bak perlen KOTOR! Dette tror jeg blir bra... og se hva de har fåt stappet inn på en DVD dere! Det at man reiser mellom galakser virker desverre som en god unnskyldning for å skifte DVD på veien, men får de dette her inn på en DVD9 er Bluray HELT ute av bildet for min del Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ser veldig, veldig bra ut. Nå vet vi at spillet leverer utseendemessig. Krysser fingrene for at historien og gamesplayet for øvrig holder et like høyt nivå. Er vel egentlig ikke noe å frykte, det er tross alt Bioware som er utvikler. De har allerede lovet en rekke mini-games. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Regner med folk har sett den videoen som har ligget ute på Marketplace en stund? Hvis den er en indikator på hvordan stemningen i spillet kommer til å bli er jeg overbevist om at det blir bra. Tenker spesielt på musikken fra denne videoen, fantastisk sci-fi 80talls synth, gir meg litt sånn Blade Runner feeling (uten at den sammenlikningen skal trekkes lengre enn det) Lenke til kommentar
Matsini Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Ser bare helt utrolig bra ut Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Slenger ut link til en FAQ som et par av folka fra Mass Effect-forumet har snekret sammen på bakgrunn av uttalelser fra utviklerne. Mass Effect FAQ (v 4.0) Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Enda et av de spillene jeg ser frem til å ha til x360en min, har troen på at dette også kommer til å bli en av de større spillene til x360. Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Ditto. Sannsynligvis dette spillet som gjør at jeg skaffer meg Xbox 360. Bioware har ikke skuffet meg ennå. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Dette spillet var en av tre grunner til at jeg kjøpte meg en 360. Årets spill 2007 - sann mine ord! (eller 2008 ) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 er veldig interessert i dette jeg og.. blir nok bra gleder meg vilt. Lenke til kommentar
deltamannen Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 håper det varer leeeeeeeeeeeeenge! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Er vel snakk om at det skal slippes ekstra nedlastbare "episoder" til spillet også, så man skal nok få det til å vare en stund ja Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 I følge The Doctor himself så er spillet fremdeles planlagt til tidlig 2007. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Så akkurat ferdig HD filmen på GameTrailers, og Mass Effect ser bare helt enormt ut! Håper det stiller seg på lik linje med Star Wars Knight og the Old Republic, eller at det blir enda bedre. Holder fingerern på det siste.. Lenke til kommentar
HooligaNs117 Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 (endret) Men er det ikke slik at Mass Effect skal bli en triologi? Eller tar jeg helt feil nå? Endret 20. november 2006 av HooligaNs117 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå