binders Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 jeg lurer på om det er noen andere der ute som har det samme problemet som jeg har fått angående dette: jeg har klokka opp min p 2,26 pentium til 2,7. har et hovedkort med lyd på, dette korte heter Abit BD711 Raid.Etter at jeg klokka opp så forsvant lyden,men klokker jeg tilbake igjenn vips så finner pc hardwaren igjenn så er det lyd igjenn.Er det noen som kan hjelpe meg med dette takker for svar. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Man kan jo ikke forvente at når grensene tøyes så skal alt virke like bra. Det du opplever betyr vel at lydkretsen ikke klarer å kommunisere på høyere hastighet enn spesifisert. Lenke til kommentar
binders Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 det er klart at når man tøyer grensene så kan det fort bli tull, men dette burde la seg løse så derfor må det hvere noe man kan gjøre. Men er det ingen der ute som har litt mere peiling en meg på dette som kan hjelpe meg Hilsen binders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå