Gå til innhold

k800i anropslogg virker ikke

bergen

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk meg omsider en k800i telefon for et par dager siden.

Nå har første problem meldt seg.

Den registrerer plutselig ikke anrop i loggen. Ingen utgående, innkommende eller ubesvarte anrop blir registrert.

Har jeg feks. et ubesvart anrop får jeg mld om det i displayet, men trykker jeg "vis" står det "ingen ubesvarte anrop".

Er det noen som har opplevd dette og kan fortelle meg hva jeg må gjøre?

Er det en instilling jeg har vært borti eller en feil på tlf?

Ps. alt fungerte normalt i går og alle anrop ble registrert da.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kan hende det er noen som har ringt deg med skjult nr.

Da skjer det du beskriver, om jeg ikke husker feil. Prøv å få noen til å ringe deg uten skjult nr. og se om det samme skjer da.

7302445[/snapback]

Det har jeg forsøkt og det virker ikke.

Heller ikke de jeg ringer ut blir registrert eller besvarer blir registrert.

Lenke til kommentar

Da skjer det du beskriver, om jeg ikke husker feil. Prøv å få noen til å ringe deg uten skjult nr. og se om det samme skjer da.

7302445[/snapback]

7302474[/snapback]

Problemløser #1.

Ta av batteridekkselet. Napp ut batteriet. Vent 10-15 sec. Sett i batteriet igen og prøv på nytt.

Problemløser #2.

Meny - Instillinger - Generellt - Tilbakestill alt - Tilbakestill innst.

Husk å bestille nytt wap/mms oppsett hos din leverandør etter at du har gjort dette. Du mister ikke noe untatt instillinger.

Problemløser #3.

Samme som over men velg Tilbakestill alt.

Med dette valget er det viktig at du tar backup av alt du trenger på telefonen. Dette valget sletter nemmelig alt og setter den tilbake til fabrikkinstillinger. På en måte det samme som en "system restore" på en PC.

Om ingen av disse forslagene løser problemet må du nok ta deg en tur til din forhandler for en hyggelig prat ;)

Lenke til kommentar

7302445[/snapback]

7302474[/snapback]

Problemløser #1.

Ta av batteridekkselet. Napp ut batteriet. Vent 10-15 sec. Sett i batteriet igen og prøv på nytt.

Problemløser #2.

Husk å bestille nytt wap/mms oppsett hos din leverandør etter at du har gjort dette. Du mister ikke noe untatt instillinger.

Problemløser #3.

Med dette valget er det viktig at du tar backup av alt du trenger på telefonen. Dette valget sletter nemmelig alt og setter den tilbake til fabrikkinstillinger. På en måte det samme som en "system restore" på en PC.

Om ingen av disse forslagene løser problemet må du nok ta deg en tur til din forhandler for en hyggelig prat ;)

7302773[/snapback]

Hadde allerede forsøkt nr 1 og 2 uten at det hjalp. Begynte å bli litt rød og varm i toppen og i ferd med å gi opp, men prøvde tilslutt å slette anropsloggen fra da den virka... og vips fungerte den igjen. Men hvor lenge mon tro?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

7302445[/snapback]

7302474[/snapback]

Problemløser #1.

Problemløser #2.

Problemløser #3.

7302773[/snapback]

Hadde allerede forsøkt nr 1 og 2 uten at det hjalp. Begynte å bli litt rød og varm i toppen og i ferd med å gi opp, men prøvde tilslutt å slette anropsloggen fra da den virka... og vips fungerte den igjen. Men hvor lenge mon tro?

7303208[/snapback]

Fikk samme problem med min SE W850i, og løsningen med å slette anropsloggen fungerte. Men har det fungert smertefritt for deg siden da, eller må du gjøre det rett som det er? Orker ikke å måtte gjøre det annenhver uke, for å si det slik.

Lenke til kommentar
Den registrerer plutselig ikke anrop i loggen. Ingen utgående, innkommende eller ubesvarte anrop blir registrert.

Har jeg feks. et ubesvart anrop får jeg mld om det i displayet, men trykker jeg "vis" står det "ingen ubesvarte anrop".

7302413[/snapback]

Hadde en kunde, med samme problem som deg.. (Der det først funket, for så å ikke lengre registrere noen anrops nr, osv..)

Alt ble enkelt fikset med å skifte kudnens Sim kort. :cool:

Da hvis jeg ikke husker alt for mye feil, så ligger vel anropsloggen der? :whistle:

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar
Hm, så det er med andre ord simkortet som det er noe galt med og ikke telefonen? Ut i fra din teori vel og merke :)

7585909[/snapback]

Var iallefall det med den kunden..

Som hadde akkurat den samme TLFen og problemene som deg.. ;)

(K800ien hans, var også oppdatert til nyeste SW..)

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...