Firvulag Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 fant ut igår at nettverket jeg sitter i har NAT innstillingene på "strict" hvordan funker det og hva gjør NAT? plagdes med å spille double agent på nett for et par dager siden kan det være derfor? Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 problemet er at ingen kan koble til deg.... Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 så ingen problemer når jeg skal koble på andre? Lenke til kommentar
This is Thomas Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Strict NAT betyr at du får begrensninger når det gjelder hvem du kan spille mot, prate med og se inne i spill. Det gjelder både når du kobler til noen og noen kobler til deg. Har du open NAT er det ingen problemer, da kan du spille og prate med hvem som helst. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 har dette ellers noe å si for sikkerheten nettverket? er ikke mitt nettverk bor i en hybel så hadde vært kjekt om jeg kunne med sikkerhet si at det var ufarlig å sette det ned eller noe slikt^^ Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det har jo litt med sikkerhet på nettverk å gjøre ja. Men de fleste av oss med peiling kjører jo så åpen ruter som mulig for gaming, og har heller brannmurer og slikt på pc. Du kan si til nettverkseier at det ofte kan kommer mer penger inn på nettbank rundt lønningstider hvis alle portene er åpne. Det skulle vel løse prosessen ved å få overtalt rutereier. Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 hehe takk for svar^^ værste er at det med lønninga sikkert funka også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå