Chrisss Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har søkt litt på nett men finer ikke ut hvor jeg kan kjøpe Zune sin mp3 spiller =\ Noen som kan eller gidder hjelp meg ! Samma om jeg må kjøpe den i utlande ! Lenke til kommentar
cowai Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Sjekk ebay. Om de ikke kan sende til Norge, kan du bare skaffe en postbox hos magnum.no. Da betaler du et par hundrelapper + moms/toll, og du får pakken hjem problemfritt. Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Amazon selger og Zune. Problemet med å kjøpe den fra USA er at du kun får med lader/strømadapter som passer for det amerikanske størmnettet. Lenke til kommentar
Chrisss Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Hm! noen som veit når de kommer til norge da ? = ) Lenke til kommentar
dofferneo Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hm! noen som veit når de kommer til norge da ? = ) 7302551[/snapback] Jeg leste i går at det enda ikke var bestemt om Zune skulle lanseres i Europa. Foreløpig konsenterer Microsoft seg om USA. Men hvis jeg skal tippe, så tror jeg at vi får se Zune i Norge utpå våren. Lenke til kommentar
Kjeksmannen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Sjekk ebay. Om de ikke kan sende til Norge, kan du bare skaffe en postbox hos magnum.no. Da betaler du et par hundrelapper + moms/toll, og du får pakken hjem problemfritt. 7302379[/snapback] Det følger ikke med Lader man bruker Usb-kabelen som på Ipod. http://www.ritzcamera.com/product/EP6391078.htm ganske billig der finnes i alle farger, men de kan ikke frakte hit men bruk: www.myus.com da får man en adresse som pakken blir sendt til så frakter de den til norge. Lenke til kommentar
Mobile Skrevet 28. november 2006 Del Skrevet 28. november 2006 Her selger de zune http://www2.buydig.com/shop/product.aspx?o...&sku=MSJS800002 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå