dnivyo1 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvilket program vil dere ha brukt hvist noe lå å øderla for marskinen din? Lenke til kommentar
dnivyo1 Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Og dere. Hva er HDAShCut? Lenke til kommentar
krible Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg regner med at du har en antivirus som ikke er gått ut på dato? Jeg ville kanskje aller først lagt inn alle sikkerhetsoppdateringene fra Windows update. Deretter ville jeg lagt inn Windows Defender. Så ville jeg prøvd enten adAware eller "Spybot Search & destroy" og latt de programmene søke gjennom maskinen for å komme på sporet av hva det er som er i veien. Du har også nettbaserte tjenester som for eksempel "Housecall" fra Trend, og Windows Live tilbyr også en "Tune up" hvis du tør la Microsoft slippe til på maskinen din :-) Tror både Norton og McAffe har lignende tilbud. Lenke til kommentar
krible Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Og dere. Hva er HDAShCut? 7302112[/snapback] Description: hdashcut.exe is a process belonging to Microsoft Windows Operating System. This program is a non-essential process, but should not be terminated unless suspected to be causing problems. Ser ut til å ha noe med Windows lyd å gjøre. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 " HDAShCut ", finner den på laptopen min etter å ha installert realtek lyddrivere. SÅ det er et lydkomponent. Trengs ikke, og kan disables via services og/eller msconfig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå