jealei Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hei, lurte på om noen av dere kunne hjelpe meg å finne en norsk tysk ordbok til nedlastning, har prøvd clue men tysklæreren synes det er for dårlig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Såvidt jeg vet går Clue for å være en av de bedre elektroniske ordbøkene så hvis tysklæreren din synes den er dårlig sier vel det sitt om vedkommende. Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Syns Clue har bra kvalitet på sine ordbøker. Dette hjelper selvfølgelig ikke deg. Men hva er det med Clue han ikke liker? Jeg liker ikke tysklæreren din. Lenke til kommentar
jealei Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Den gir for lite informasjon om tyske verb Lenke til kommentar
emalisti Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 still tyskfriken til veggs og be han finne en ordbok til ..deg, klassen.. som han syns er bra nok. Inntil videre vil jeg tro en Tysk - Norsk ordbok i bokform er det beste å bruke vist Clue ikke er bra nok. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Tror nok en papirutgave er tingen hvis bøyning av tyske verb er problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå