ilpostino Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har planer om å dra på Hammerfall-konsert søndag 21. Januar på Rockefeller i Oslo. Noen andre som skal dit? Billettene koster 250 kroner + avgift. Jeg har aldri vært på en Metal-konsert før så jeg kommer med et spørsmål som kan virke litt teit: hva har en på seg på slike konserter? Lenke til kommentar
F.Mackey Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Klærene du går i, forhåpentligvis. Folk som klær seg opp til en konsert burde fått smekk på pung. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg lurer på om jeg skal ta meg en tur faktisk, men har ikke bestemt meg enda. Ha på deg helt normale dagligdagse klær du føler deg vel i. Tiden da alle skulle gå i beksvart med sminke i hele trynet er forbi. Lenke til kommentar
lambiks Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Nå er det da ikke folk som kler seg beksvart med sminke som er målgruppa, og heller ikke fangruppa til Hammerfall. Men uansett så kan man jo kanskje kle seg i litt bedre klær til en konsert, men ikke pynte seg. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Damn, jeg vil på hammerfall konsert! =( Permen min slutten den 9. januar.... Teite militæret Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Damn, jeg vil på hammerfall konsert! =( Permen min slutten den 9. januar.... Teite militæret 7303191[/snapback] kjipt det pølsa. det er jo i en helg så hva med å prøve å fiske etter helgeperm den helgen? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det er jo mulig, men det blir så dyrt...2k for flyreise tur/retur Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Skulle veldig gjerne dratt, 18års grense ødelegger desverre en del. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Noen som veit tracklista for den konserten? Jeg likte Hammerfall for en del år tilbake, så kanskje det faller i smak igjen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 På en søndag. Genialt.. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hvis det er 18-årsgrense så kan jeg vel ikke.. Så jævla typisk.. Hater 18-årsgrense.. Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Skinnjakke eller mest mulig harry er vel et must på HammerFall Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg digga jo Hammerfall før (liker dem greit enda), og skulle _gjerne_ ha sett dem. Det er de som tok meg med på reisa inn i metal-verden hvor jeg siden har oppdaget mange flere andre sjangre og stiler. Dessverre er dette 14 dager for sent, så jeg er tilbake i Trondheim da: Å reise ned igjen blir for dyrt/tidkrevende. Fanken, nå fikk jeg en del aggresjon jeg må bli kvitt :/ Lenke til kommentar
magnus90 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 18-ÅRSGRENSE SUUUUUGER!! var ikke Hammerfall på Rockefeller i fjor også? kanskje det er tradisjon... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Hvis det er flere som skal dra kunne vi prøve å samle en gjeng som dro sammen Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Hadde vært fett med HammerFall, Skal spørre en kamerat i ettermiddag om han blir med. Kult hvis Diskusjon.no folka hadde møttes da Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Får man rabatt om flere drar nedover sammen med fly? Om det hadde blitt ordnet en billig, men hurtig transport så kunne jeg være med fra Trondheim. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Nå som konserten er bare et par dager unna bumper jeg denne tråden. Noen flere enn meg som har kjøpt billett? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Damn, jeg vil på hammerfall konsert! =( Permen min slutten den 9. januar.... Teite militæret 7303191[/snapback] gikk glipp av Satyricon konsert pga perm:( stygge dom!! Lenke til kommentar
slboy Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Konge skal på Hammerfall på søndag!!!!! Noen som vet hva de skal spille? Nye albumet og noen gamle låter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå