Illyria Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hei! Jeg har lagd en forsterker, men problemet mitt er at jeg bare har èn effekt forsterker! Jeg bruker Hi-Fi AMPLIFIER 60 W. Jeg skal nå kjøpe en til men finner ingen steder å kjøpe den. Jeg har også prøvd å finne tegninger over kretsen men uten hell. Har hørt rykter om at de skal slutte å importere den til norden, men prøver like vell... Håper noen kan hjelpe med! Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hei! Jeg har lagd en forsterker, men problemet mitt er at jeg bare har èn effekt forsterker! Jeg bruker Hi-Fi AMPLIFIER 60 W. Jeg skal nå kjøpe en til men finner ingen <snip> 7301943[/snapback] Er "Hi-Fi AMPLIFIER 60 W" et produktnavn? I så fall står vel produsentens navn på kretskortet? Hvis du gir oss litt å gå på, så blir det lettere å finne løsninger. Lenke til kommentar
Illyria Skrevet 19. november 2006 Forfatter Del Skrevet 19. november 2006 Ja var vell litt kort der. Det er et produkt navn på en effekt forsterker fra www.smartkit.dk. Lenke til kommentar
Mr Burns Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 Vel, her har du i det minste skjema over kretsen... http://www.smartkit.dk/Kits/imgs/ed/1033D.GIF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå