Gå til innhold

GoW eller THPS project 8

Walts

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke prøvd THPS, men må si at GoW er kanon bra. Jeg liker allt med det. Grafikken, singleplayer delen, multiplayerdelen. Alt. Men, skal du spille online må du spille med norske folk. Blir ekstremt lei av amerikanere som maser og sutrer for alt som skjer. Kjøp GOW!

Lenke til kommentar

Mulig å laste ned GOW demo en plass? Er ikke helt sikker på hva det er slags spill, om det er noe jeg kunne tenkt meg. Fikk tak i THP8, og syns da at det er et spill som er uendelig morro :p Men tenkte jeg kanskje kunne prøvd demo'en eller noe av GOW dersom jeg finner det noen plass.

hmz ;)

Lenke til kommentar

AAAAAAHAHAHAHAHAHAHA MYE tvil her gitt.. hvis du syns GOW ser uinterresant ut så er det ikke mye mannlige kjønnshormoner som flyter rundt i kroppen din ass!! Her er detingen tvil: GOW GOW GOW er det som gjelder og det blir IKKE gammelt fort jeg har sikkert 80+ timer allerede!

Lenke til kommentar
AAAAAAHAHAHAHAHAHAHA MYE tvil her gitt.. hvis du syns GOW ser uinterresant ut så er det ikke mye mannlige kjønnshormoner som flyter rundt i kroppen din ass!! Her er detingen tvil: GOW GOW GOW er det som gjelder og det blir IKKE gammelt fort jeg har sikkert 80+ timer allerede!

7401414[/snapback]

Jeg klarte akkurat å unlocke Insane.

Har spilt gjennom det på Casual og Hardcore, og jeg må si, Casual elsket jeg, Hardcore elsket jeg mer, men Insane.

Det er når du får låst opp Insane at spillet glimrer, da føles det som ekte krig, og du må kjempe hardt for å overleve.

GoW på Insane når du har slukka lyset i rommet og har lyden høyt.

Da skjønner du hvorfor du ble gamer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...