Gå til innhold

GoW eller THPS project 8

Walts

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sorry folkens, men Tony Hawk blir jeg lei av før en time er gått. Jeg har prøvd gjentatte ganger og har aldri orket å spille en time. Så kjedelig :thumbdown:

GoW derimot, det har jeg spilt i kanskje 10 timer nå, og er ikke i nærheten av å bli lei (mye split screen multiplayer og co-op til nå). Det blir bare gøyere og gøyere:P

Lenke til kommentar
Sorry folkens, men Tony Hawk blir jeg lei av før en time er gått. Jeg har prøvd gjentatte ganger og har aldri orket å spille en time. Så kjedelig  :thumbdown:

GoW derimot, det har jeg spilt i kanskje 10 timer nå, og er ikke i nærheten av å bli lei (mye split screen multiplayer og co-op til nå). Det blir bare gøyere og gøyere:P

7305810[/snapback]

:thumbup: Endelig en som har forstått det. :w00t:

Lenke til kommentar

her vil du som sagt få 2 forskjellige svar!

Noen liker Tony Hawk best, de andre liker GoW best!

Her må du nesten sette deg ned å se hva du selv liker best. Min personlige mening er at Tony Hawk blir alt for kjedelig i lengden og jeg er ikke noe særlig fan av skatespill i det store og hele. Grei underholdning av og til.

Men.....Gud så jeg elsker GoW. Heftig action, med masse gørr hele veien. Mellomstore baner, hurtig tempo og mye morro online spilling. Det er ikke så veldig realistisk, du tåler til tider litt "mye", men som jeg føler er veldig positivt pga da blir det mye mer head-on action. Du slipper camperhorer som bare skal sanke poeng osv.

Som du leser er jeg helt klart GoW fan. Men det betyr ikke at du kommer til å like spillet like godt som meg. Du må selv vite hva du mener er mest morro.

Lykke til.

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar

Skaffa GoW i dag, og kan vel bare si at det er ekstremt heftig!

Revver opp Chainsawen og parterer en Locust, så blodet spruter som en fontene og splatter på skjermen og overalt, sann glede!

Det er så gøy at jeg flere ganger har ofret meg bare for å prøve å komme så nært inn på Locustene at jeg får brukt saga.

Har ikke opplevd en eneste bug hittil, og sleit med å skru av, men etter seks timers sammenhengende gladvold, måtte jeg dessverre skru av.

Synes at kontrollene sitter godt, og jeg sikter MYE bedre enn jeg gjorde i starten.

Jeg kommanderer alle til å kjøpe GoW :D

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar
Skaffa GoW i dag, og kan vel bare si at det er ekstremt heftig!

Revver opp Chainsawen og parterer en Locust, så blodet spruter som en fontene og splatter på skjermen og overalt, sann glede!

Det er så gøy at jeg flere ganger har ofret meg bare for å prøve å komme så nært inn på Locustene at jeg får brukt saga.

Har ikke oppøevd en eneste bug hittil, og sleit med å skru av, men etter seks timers sammenhengende gladvold, måtte jeg dessverre skru av.

Synes at kontrollene sitter godt, og jeg sikter MYE bedre enn jeg gjorde i starten.

Jeg kommanderer alle til å kjøpe GoW :D

7358981[/snapback]

He he, det verste med dette spillet er når en blir distrahert av den fine grafikken og blir drept av den grunn. Kan ikke huske jeg har blitt plaget av det før :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...