Gå til innhold

GoW eller THPS project 8

Walts

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja GoW ser helt konge ut.. synd xbox 360 spill er så dyrt.. husker Playstaion spillende, de kostet max 500kr på release =P

7302093[/snapback]

Ja, 360 spillene er dyrere enn PC spill jevnt over.

Playstaion spillene ja... Tenk på at det har vært en viss prisstigning og lønnsøkning siden playstation kom ut. Jeg mener å huske at jeg betalte 450-600 spenn for spill for ti år siden og - og da var det en del mere penger. Spillene har vel egentlig blitt billigere på den måten.

Gears Of War er verdt 400-600 kroner.

Lenke til kommentar
Ja GoW ser helt konge ut.. synd xbox 360 spill er så dyrt.. husker Playstaion spillende, de kostet max 500kr på release =P

7302093[/snapback]

Ja, 360 spillene er dyrere enn PC spill jevnt over.

Playstaion spillene ja... Tenk på at det har vært en viss prisstigning og lønnsøkning siden playstation kom ut. Jeg mener å huske at jeg betalte 450-600 spenn for spill for ti år siden og - og da var det en del mere penger. Spillene har vel egentlig blitt billigere på den måten.

Gears Of War er verdt 400-600 kroner.

7302772[/snapback]

sant det, i forhold til hva man får så er det ikke dyrt.. og etter som hva jeg ser er det verdt de 600kronene...

Og vel, invistering i dette å Xbox 360 denne mnd har blitt opp mot 6000Kr :O men men, blir vel gøy

Lenke til kommentar
Da er det i så tilfelle noe galt med deres 360, THP8 flyter helt fint! Det er liten tvil om at du har mye lenger spilltid i Tony Hawk enn i GoW, men nå er GoW som en skikkelig liten konfekt også da. Med MYE smak over kort tid!

7303716[/snapback]

Fra det jeg har hørt så blir ikke GoW ensformig før etter veldig mye spilling...

Jeg går iallefall for GoW, forhåpentligvis allerede i morgen.

Lenke til kommentar
Du kommer nok ikke til å angre heller, GoW er et MEGET bra spill! Men jeg tror THP8 har et lenger liv enn GoW.

7303782[/snapback]

Tviler! THP8 varer ikke lengre enn maks 1 time!

7303790[/snapback]

Vet ikke om det der var dårlig ironi eller årets dårligste påstand. THPS spillene kan spilles til cd'en faller fra hverandre! Hadde jeg begynt å regne på hvor mange timer jeg har brukt på TH spill gjennom tidene ville nok summen overrasket de fleste!

Hvis man går lei av THPS8 etter 1 time har man lite fantasi eller meget lite innsikt i spillsjangeren!

Lenke til kommentar
Tviler! THP8 varer ikke lengre enn maks 1 time!

7303790[/snapback]

Nei, det er ganske langt. Husker firern hadde hundrevis av mål man måtte gjøre-

7304069[/snapback]

Hvilke mål da? Som det virker på meg, så er det jo bare å ta triks!Eks: Mål 1) Ta fem gode triks på rad. Mål 2) Herm etter den gode skateren Matt som renner foran deg.Mål 3) Få en poengsum på over 100 000 på 5 min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...