Gjest King Oscar Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 hvilken farget er blodet før det blir blandt med di røde blodlegemer? 7976640[/snapback] Blått vel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 20. februar 2007 Del Skrevet 20. februar 2007 Altså, visst du driter skikkelig ikke sant, så kan du lage rifter i endetarmen, fordi magen din er hard(?) Er ikke annet å gjøre enn å vente noen dager før du prøver å drite igjen. Kan bruke avføringsmiddel. Klyster, laktulose osv. Funker fint det Ellers kan det være hemorider. Er det hemorider, så bør du dra til legen for å sjekke det. Samme sier jeg visst du er usikker. Lykke til! -Zynilum Lenke til kommentar
Gjest markus malvik hognes. Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg er en gutt på 15 år. Når jeg driter kommer det blod. Hva skjer? Hva skal jeg gjøre? Det kommer ganske mye blod også. Trenger hjelp! Mvh Lenke til kommentar
Gjest markus malvik hognes. Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 hei min pappa er lege og han vet mye men jeg skalforklare siden nå mn historie jeg skall til ån sette meg på do og driten kommer som faen ut rassen jeg tar i bløt bersjen kommer ut og litt piggbærsj doen var fullt med dritstriper og det luktet som f så gikk jeg og først trakk oppp og jeg så at jeg bløde.her er min forklaring på hvordan mann bekjemmper at du blørnårdu driter 1.ta ibux eller paracet to tableter(uannsett hvor liten du er. 2.gåtil legen eller sykehuset (først legen)? 3.trene litt gå en tur spille fotball lenge springe 2-3 kilometer og ike bare site foran dataen. takk ofr meg og håper dete hjelper(gjør sikkert) Lenke til kommentar
mkon Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 hei min pappa er lege og han vet mye men jeg skalforklare siden nå mn historie jeg skall til ån sette meg på do og driten kommer som faen ut rassen jeg tar i bløt bersjen kommer ut og litt piggbærsj doen var fullt med dritstriper og det luktet som f så gikk jeg og først trakk oppp og jeg så at jeg bløde.her er min forklaring på hvordan mann bekjemmper at du blørnårdu driter 1.ta ibux eller paracet to tableter(uannsett hvor liten du er. 2.gåtil legen eller sykehuset (først legen)? 3.trene litt gå en tur spille fotball lenge springe 2-3 kilometer og ike bare site foran dataen. takk ofr meg og håper dete hjelper(gjør sikkert) Tror det hadde hjulpet deg bedre om din far var norsklærer. 4 Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 hei min pappa er lege og han vet mye men jeg skalforklare siden nå mn historie jeg skall til ån sette meg på do og driten kommer som faen ut rassen jeg tar i bløt bersjen kommer ut og litt piggbærsj doen var fullt med dritstriper og det luktet som f så gikk jeg og først trakk oppp og jeg så at jeg bløde.her er min forklaring på hvordan mann bekjemmper at du blørnårdu driter 1.ta ibux eller paracet to tableter(uannsett hvor liten du er. 2.gåtil legen eller sykehuset (først legen)? 3.trene litt gå en tur spille fotball lenge springe 2-3 kilometer og ike bare site foran dataen. takk ofr meg og håper dete hjelper(gjør sikkert) Tror det hadde hjulpet deg bedre om din far var norsklærer. Ahahahaahahhaaa! Gullkorn! Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Ferskt blod som ikke er blandet i bajsen er ikke noe å være redd for... Men er blodet innblandet i bajsen derimot.... Eller at bajsen er svart.. Da sliter du. Lenke til kommentar
phsyco Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Svart bajs er ikke nødvendigvis så farlig. Får det hver gang jeg har gitt blod pga de jerntablettene man får Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 Tipper det er en rift i enden, har opplevd dette selv i perioder hvor jeg har gått mye på do (spesielt hvis det er på jobb jeg driter = sandpapir som dopapir..) Ved mye/hard/ofte tørking av enden blir du sår og kan få en rift. Dette gjør at man får lyst/ferskt blod i skålen. Prøv å la det gå litt tid før du går på do igjen eventuelt hopp i dusjen etter et besøk (ta en sikkerhets tør for å få vekk etterhengere..) og vask deg i steden for å tørke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå