Chasseur Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dere som har fått tak i spillet enda, har noen av dere prøvd multiplayeren, og har dere noe å si om den? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Ok, dette vil jeg aller minst fortelle deg om Eirikeb, men jeg må nesten fortelle. Etter å ha endret på noen instillinger litt har det faktisk vært mulig for meg å spille på slagmarken, så i dag bestemte jeg meg for å prøve Multiplayer. Jeg kom meg helt greit inn, om vi ser bortifra at jeg hadde glemt passordet til min gamespyid, men det var det. Det første jeg la merke til var ett helt greit design, også en del andre ting var gode ting å få øye på, blant annet mulighet for å hindre enkeltspillere i å entre de spillene som du hostet. En annen kjekk ting er at det nå er farger på nickene. De som spiller er røde, de som ikke spiller men velger tropper er i ferd med å hoste ett spill etc. er blå, alle de andre har ingen spesiell farge. Det finnes ingen rangering. Jeg prøvde så å host ett game selv og det var en del muligheter også i denne prosessen som jeg likte godt og som ga meg ett inntrykk av at MPn nå var forbedret i forhold til RTW, blant annet kan du velge hvor mye penger hvert av lagene skal ha. For eksempel kan du gjøre så lag 1 kun har 10 000, mens lag 2 har 15000 for eksempel. Og muligheten for å loade armeer du har laget før var tilstede. Det er og enkelt å finne ut hvem som er ferdig med å velge tropper og hvem som ikke er det. Det høres kanskje ikke så verst ut til nå, men det er nå det kommer. I RTW hadde jeg store problemer med desynkronisering, og det kunne skje ganske ofte, men etter å ha lest at ingen hadde hatt problemer med dette på diverse forumet og lest en oppmuntrende blogg fra CA. Var forhåpningene om ett feilfritt spill høye, men så feil kan man ta. Med en gang jeg var inne i spillet og vi kunne plassere troppene, kom det opp: "Players not synchronised with host", jeg valgte å skrive #kick desync og begge de jeg skulle spille mot ble kicket, det gjorde det ganske klart for meg at det nok heller var jeg som ikke var synkronisert med dem... Men som sagt, nesten ingen andre opplever dette som noe problem så kan godt hende brannmuren min er litt rar eller noe annet. Kan godt hende det kun er snakk om ett lokalt problem. En annen ting (men jeg tror heller at det er noe de faktisk har glemt å sette på og som blir rettet opp i patchen som kommer) er at det ikke er mulig å spille med AI, multiplayer. Dette gir blant annet det resultatet av at hvis du kicker noen er det ingen AI som tar over troppene. Endret 17. november 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Hm, synd de ikke vil implentere en ladder i spillet, det kan umulig være så mye arbeid =/ Lenke til kommentar
TSP Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Nei, det er vel ikke det egentlig, så ja, det er rart. Forøvrig har jeg nå funnet ut at min prosessor ikke er støtter for Multiplayeren i M2TW. Og heller ingen andre AMD Athlon XP prosessorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå