Eclipsed Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Som Emnet sa så restarter maskinen min seg hele tida. Plutselig skjer det.... Dette har gått i perioder, og er VELDIG irritrerende :sad: Hva er galt ?? Mener jeg leste et sted her på forumet at Win XP genererer en slags logg der du kan lese om hva som skjedde.... hvor finner jeg denne ?? Er dette en typisk hardware feil, eller er det en software feil ?? Har: AMD Athlon XP 1900 DFI SD-70SR Hovedkort Geforce 3 ti 200 Magnus Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Da må du ha en fix. Håper det funker :smile: [Edit: En liten skriveleif] _________________ Forumet beste side finner du her. Ta deg en tur hit da vel, just for fun! [ Denne Melding var redigert av: zn00ker på 2002-11-13 19:57 ] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Bytt Power. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Gå inn i system egenskaper > oppstart og gjennopretting (noe sånt) (winknapp+pause). Huk vekk automatisk reboot.. og du vil få en lekker blåskjerm som forteller deg hva som gikk galt. Mvh Goebbels Lenke til kommentar
Nicroman Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hadde et lignende problem selv tideligere, men da var det på grunn av Deamon Toll i kombinasjon med Norton Antivirus. Det var vist ikke en så god kombinasjon, så jeg byttet Deamon med Alcohol 120.. å nå fungerer det bra. :smile: Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 15. november 2002 Forfatter Del Skrevet 15. november 2002 takker for alle svar :smile: Kom til å tenke på en sak.... Jeg har AMD XP 1900, kan denne ha fått for lite spenning. Hva skal spenningen på denne prossesoren stå på ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå