apegryn Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 eller noen andre forsterkere i middelspris klassen med godlyd? Vurdere å kjøpe, trenger inspill fra noen som har erfaring med slike forsterkere. Lenke til kommentar
Hell Toupée Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg har erfaring med Classic 30 i studio, og jeg må si den låter kula; ihvertfall når den er koplet opp med en 4x12-kasse Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 (endret) Nå er jeg usikker på Crate, men Peaveyen er vel en rørforsterker, og da er valget mitt veldig enkelt ihvertfall. (hadde en aldeles nydelig Peavey classic 50w, som jeg selvfølgelig angrer bittert på at jeg kvittet meg med....) Edit: Nå ser jeg at Crate også er rør. Da er det vel opp til demses å prøvekjøre begge to, og velge etter øret. Endret 21. november 2006 av Tumbleweed Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Stemmer det at classic 30 er bedre enn classic 50 (med tanke på golyd)? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 har en classic 30 selv og er storfornøyd Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Valveking 112 >< Classic 30 (?) Ser det er litt forskjell i pris og effekt på disse, men hva er mest godlyd for pengene? Endret 4. desember 2006 av tronni_87 Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 17. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2006 Hva burde jeg forresten gi for en brukt classic 30? Lenke til kommentar
Erelend Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 (endret) ca 3500? Kommer litt an på hvor gammel den er. Hvis det er en av de nye modellene må du regne med å betale litt mer, men det eneste som er forskjellen på de er designet. En av de gamle modellene kan man få ny til 4500 hvis de ikke er utsolgt for de gamle. (det er vel mest de nye de får inn ) EDIT: Gammel Ny Endret 17. desember 2006 av Erelend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå