Gå til innhold

Omtale av Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas

Bloody Mess

Anbefalte innlegg

Overaskende bra kritikk! Har forhåndsbestillt for flere uker siden, så dette skal spilles når jeg tar juleferie 9.des! :D

7308202[/snapback]

Ptrrrr hold your horses boy!!

9.Desember? :omg:

Ka med Wii og Twlight Princess da? :p

7308206[/snapback]

Hehe... Tjaaaa... Vet ikke helt. Wii er ikke bestillt for å si det slik. Har ikke spillt noe særlig zelda tidligere. :) Har et par brødre i 6-9års aldren, så jeg driver på å overtaler foreldrene mine om at Wii er en perfekt julegave... :whistle:

Og det er håp... Moren min liker memlig super mario ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

skal nok ha dette og. jøss, blir dyrt med så mange bra spill på kort tid.. først SC : DA, så GeOW, og nå R6 Vegas.. :p

blir nok dyrt til neste år og tror jeg, med Mass Effect, Alan Wake, Forza 2, kanskje PGR4, Assassins Creed ( :dribble: ), Halo 3, og kanskje Halo Wars.

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar
Godt å se gode anmeldelser og fra denne tittelen. Men denne er nødt til å vente, GeOW og CoD3 skal spilles ihjel før eg åpner lommeboka mi igjen :p

7308198[/snapback]

Her må jeg si akkurat det samme som deg.

Jeg koser meg ihjel med GeoW og CoD3....derfor venter jeg litt, hvertfall til jeg er lei det ene, før jeg kjøper dette.

Men skjønner at det kommer til å koste meg dyrt hvis de skal fortsette å spy ut så mye bra spill :dribble:

Lenke til kommentar

Liker godt utviklingen her nå, med kvalitetsspill på rad og rekke, starting with SC:DA, CoD3, GeoW og nå RS:V... Og mange før også, men disse har utmerket seg spesielt føler jeg... Hvis alle utviklere fortsetter som dette vil (fortrinnsvis EA også, da noen av dems spill fortsatt er ettertraktet) next-gen virkelig bli next-gen... I motsetning til launch som unektelig bare var litt polished current-gen... Men for all del GR:AW var fantastik... Med flere... Men ikke på høyde med hva bl.a. GeoW presterer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...