Bloody Mess Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) http://xbox360.ign.com/articles/745/745678p1.html 9.3 "In total, Rainbow Six: Vegas is the best first-person shooter on the Xbox 360. Viva Las Vegas indeed." Endret 17. november 2006 av BTK Lenke til kommentar
mstraum Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 har bestilt spillet *glede seg* Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Akkurat nå er GeoW høyest på lista, og det kommer til å sette meg litt bak økonomisk, men etter det vil jeg ha Rainbow Six, det virker dritgøy, men kanskje også en Live Vision må til sammen med det. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) http://xbox360.ign.com/articles/745/745678p1.html 9.3 "In total, Rainbow Six: Vegas is the best first-person shooter on the Xbox 360. Viva Las Vegas indeed." 7301703[/snapback] For et utsagn. Jeg vet to 360 FPS lanseringstittler som var mer interessante og spennende enn det R6:Vegas ser ut til å være, basert på demoen og videoer. Endret 17. november 2006 av paranoide Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Slapp av, det er bare dems mening, kanskje det blir din mening og, etter å ha prøvd fullversjonen. Dumt å dømme et spill etter bare en demo. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Slapp av? Jeg syntes jeg uttalte meg ganske så sakelig. Uansett, selvfølgelig er det deres mening. Jeg klarer bare ikke engasjere meg i slike typer spill. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Uansett, selvfølgelig er det deres mening. Jeg klarer bare ikke engasjere meg i slike typer spill. 7301802[/snapback] Spill hvor du ikke bare løper og skyter, men må bruke hjernebarken litt også? For meg er det helt motsatt. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Nei, jeg blir alltid veldig fort lei av spill som ikke har elementer av overnaturlighet/sci-fi/fantasy. Action har ingenting med saken å gjøre. Endret 17. november 2006 av paranoide Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Likte demoen veldig godt. Men om det er det beste FPS spillet så langt. Kan jeg ikke si noe på enda. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Likte demoen veldig godt. Men om det er det beste FPS spillet så langt. Kan jeg ikke si noe på enda. 7302392[/snapback] litt teit at du stengte den andre tråden når den ble opprettet først. FYYY Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har de gått tilbake til Raven Shield spilletypen eller har de forsatt fra Lock Down / Rainbow Six 3? Helt håpløst at de klarer å gjøre en serie som Raindow Six om til noe så latterlig arcadeaktiv søppel som Lock Down / Rainbow Six 3 var. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Het ikke Rainbow Six Raven Shield da? Trodde Lockdown var nr 4. Uansett så er gameplayet mer på linje med Raven Shield enn med Lockdown Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Faktisk overrasket over at det ble så høy karakter... Skulle ha spillet uansett, men nå har jeg enda mer lyst på det. Men jeg lurer fremdeles på flyten, den var ikke så bra i demoen. Lenke til kommentar
Dec Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 9.5 på teamxbox. Her er det noe stort på gang, fra en aldri så liten outsider i disse Gears tider... Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Tror nok dette spillet kan bli veldig bra! Tviler på at de vil risikere å gå på en ny smell som med Lockdown.. Jeg har hvertfall bestillt spillet og gleder meg veldig til å få se resultatet! Håper bare multiplayer delen blir bra, det er den som betyr mest for meg i dette spillet, som i alle Rainbow Six spill før! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Teamxbox gir RS:Vegas 9.5 As I alluded to above, the developers have placed a greater emphasis on teamwork this time around, something that's immediately evident in the new Attack & Defend gametype. Basically, one team is tasked with defending an objective (bombs and briefcases seem to be the order of the day), while the other must get to it. In some of the games, you'll have to extract the objective after getting it, although there are others in which you've got to hang around long enough to defuse it. While it's too early to say if people will take to the game, we've played enough to know that it'll be our mode of choice for a long, long time. Of course, if that's not your cup of tea, you can always play the standard Sharpshooter, Retrieval, or Survival gametypes, each of which is just as good as ever. Link Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Godt å se gode anmeldelser og fra denne tittelen. Men denne er nødt til å vente, GeOW og CoD3 skal spilles ihjel før eg åpner lommeboka mi igjen Satser på at deg tar denne region fritt. Syns også det var merkelig at den første tråden om dette blei stengt etter denne blei oppretettet Skulle vel strengt att ha stengt denne. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Overaskende bra kritikk! Har forhåndsbestillt for flere uker siden, så dette skal spilles når jeg tar juleferie 9.des! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Overaskende bra kritikk! Har forhåndsbestillt for flere uker siden, så dette skal spilles når jeg tar juleferie 9.des! 7308202[/snapback] Ptrrrr hold your horses boy!! 9.Desember? Ka med Wii og Twlight Princess da? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Det sto i omtalen til TeamXbox at det fremdeles var litt problemer med frameraten enkelte plasser, men siden det ikke var kommentert nevneverdig regner jeg med at det ikke ødelegger mye. IGN nevnte det ikke engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå