Gå til innhold

kjøp av minne til se k800i trenger hjelp :P

eYep0k3r

Anbefalte innlegg

hei

jeg har bestemt at julenissen skal gi meg en se k800i som førjulsgave, problemet er at han ikke vet åssen minne han skal kjøpe til mobilen, siden det ikke følger med noe minne kort til den.

syns det sto at jeg kunne bruke memory stick minnne men så fant jeg noe som heter memory stick duo, kan jeg bruke det? hva er det? :hmm:

kunne trengt litt veiledning her ja :)

takker for all hjelp :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Minnekorttypen som SE K800i bruker heter MemoryStick Micro M2 og kommer i størrelser fra 64 mb til 1 gb. Minnekorttypene MemoryStick og MemoryStick Duo vil ikke fungere i mobilen din!

Du finner priser o.l. ved å klikke deg inn i Amobil sin prisguide og besøke minnekort-kategorien. :thumbup:

Har selv 1 gb minnekort til min SE K800i og det er en meget grei størrelse, selv om jeg kunne tenkt meg minst 2 gb. Men det kommer ikke før til neste år en gang..

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Minnekorttypen som SE K800i bruker heter MemoryStick Micro M2 og kommer i størrelser fra 64 mb til 1 gb. Minnekorttypene MemoryStick og MemoryStick Duo vil ikke fungere i mobilen din!

Du finner priser o.l. ved å klikke deg inn i Amobil sin prisguide og besøke minnekort-kategorien.  :thumbup:

Har selv 1 gb minnekort til min SE K800i og det er en meget grei størrelse, selv om jeg kunne tenkt meg minst 2 gb. Men det kommer ikke før til neste år en gang..

7301679[/snapback]

Hvor og for hvor mye kjøpte du 1 GB M2? Takker

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...