Thor. Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Hei. Har en 500W bZerk som har fungert vint det siste halvåret. Den er bestilt fra komplett (selges ikke lengre der). Nå i det siste kommer det lyder som høres ut som ledninger som blit slått på den ene storvifta inni strømforsyninga. er det trygt å la maskinen stå på? Bør jeg levere inn den aktuelle delen? Jeg har en annen 500W strømforsyning men den tør jeg nesten ikke bruke for den kortsluttet hk et mitt sist gang pga at den ikke hadde de 4 ekstra pinnene. Hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det første du bør gjøre er å sjekke om det faktisk er en ledning e.l. som kommer borti viften. Da kan du ganske enkelt bruke noe til å prøve å dytte bort den aktuelle ledningen. HUSK! Ikke bruk noe av metall, selv om strømforsyningen har vært koblet fra en stund er det kondensatorer inni den, du kan få den en karamell og/eller ødelegge PSUen din. Det andre du kan gjøre er å kontakte Komplett. Personlig ville jeg sjekket selv først, men det er jo bare meg Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Men om jeg sjekker først og dytter borti noe jeg ikke burde rørt inni der så vil jo garantien ryke med en gang.. Forresten, hvordan kan de se om garantien er brutt? Lenke til kommentar
sigen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Sjangsen for å ødelegge noe hvis du ikke bruker makt og bruker en ikke-ledende gjenstand er ganske liten. De kan se om du har åpnet PSUen ved at du har brutt et forsegling. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Ser ingen forsegling på/rundt skruene da.. Skal ta meg tid til å se på det en dag kneet mitt ikke er skadet. Jeg fikk en plate skrapende nedover foten Lenke til kommentar
sigen Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 Forseglingen er vanligvis ikke over skruene, men et klistremerke e.l. som sitter på begge delene av PSU-chassiet, så med en gang du tar den fra hverandre vil forseglingen bli brutt God bedring med kneet btw Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 Hmm, Kneet er bedre nå men jeg tar ikke sjangsen enda. Ulyden forsvinner om jeg justerer på viftehastigheten. Den står vanligvis på laveste for å ikke forstyrre meg men nå har jeg testet den på maks og da ser det ut til at lyden forsvinner noen timer. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Dette høres rart ut men ulyden forsvant etter at den fikk et slag oppå maskinen. Pc en låste seg, restartet, og lyden er borte. Håper det varer Takk for at fleksnes-metoden fungerer noen ganger Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Det er ikke det smarteste å slå på maskinen, så dersom lyden kommer tilbake annbefaler jeg deg til å ikke gjøre det igjen Men det er jo fint at lyden forsvant Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 24. november 2006 Forfatter Del Skrevet 24. november 2006 Jo. Lot den stå på hele natta og ikke en lyd Ble bare så frustrert at jeg flytta på den eksterne og slo til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå