Gå til innhold

Xbox360 Nettverksport problem.

iStephano

Anbefalte innlegg

Viste ikke helt hvordan jeg skulle formulere dette her. Men nå har det seg slik at i det siste så fryser xboxen min seg altfor ofte. Nå i natt tok den helt av og fryste i Saints Row, å en del ganger inne i GeOW. Etter mye tenking og en del teorier hva som er problemet så tenkte jeg at det er mulig Live delen krøller til systemet mitt. Tok og logga meg ut. dro ut nettverks ledningen og spilte i vei. Det gikk knirke fritt i 2-3 timer ca i GeOW.

Når jeg skulle plugge ledningen tilbake tenkte jeg og bruke en ledning jeg selv har ikke den som fulgte med boksen. Mulig den som fulgte meg kan ha fått seg en knekk da ledningen er rimelig bøyd.

Satte den inn men merket at inngangen til nettverks ledningen, altså "porten" der du setter den inn er litt løs.. Er det fler som har det slikt? Den sitter fast i selve porten men jeg kan vrikke den fra side til side.. Kansje det er dette som lager trøbbel?

Satte inn i den nye ledningen og spilte fint i 1t 30min uten frys. Over Live. Men jeg bekymrer meg forsatt for at porten er litt små løs av seg. Kan noen andre her bekrefte om deres er løs eller sitter dønn fast sånn den skal sitte. Som i f.eks en Pc.

Takker så mye for svar fra dere :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...