Elwiz Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Hei Har fått installert vista på maskinen min, build 6000. Leter etter drivere til følgende. Skjermkort: nVidia go 7200 prosessor: Amd Turion x2 tl-50 1.6ghz (den som følger med vista fungerer tilsynelatende ikke) Har installert en skjermkortdriver som jeg fant på hp sine sider. denne var til xp, og tror denne er grunnen til at jeg avogtil får blåskjerm med feil i nv4_mini.sys. Noe input? Maskinen er en Hp pavillion dv6005ea Edit, har fått til skjermdriverne etter litt knoting. Sliter fortsatt med driver til prosessor.. Endret 17. november 2006 av Elwiz Lenke til kommentar
brrah Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Fikk du til trådløst nett?? Vær så grei og fortell meg hvordan du gjorde det i så fall, jeg har knotet lenge nå... Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 23. november 2006 Forfatter Del Skrevet 23. november 2006 Trådløsnettet fungertet etter install av vista, så regner med at driver til dette ligger med. Oppdaterte også driveren med nyeste fra hp.com, brukte xp utgaven, og det fungerte fint:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå