Gå til innhold

Problemer med SE M600i

Trofs

Anbefalte innlegg

Så, jeg har noen få problemer med min SE M600i.

Det største, mest vesentlige problemet er en alarm jeg ikke får skrudd av. ( :omg: )

Jeg satte alarmen på 06:40 for noen uker siden, og den er der enda. (Må vanligvis opp i 7 tiden)

Så nå får jeg ikke brukt alarmen på fridagene mine. (Må såklart skru av lyden på alarmen når jeg har fri)

Men jeg fårstår ikke hvordan jeg får skrudd den av, det virker rett og slett umulig.

På M600, inne på tid og alarmen er det 3 alarmer du kan aktivere, listen ser slik ut:

[] xx:xx Våkne!

[] xx:xx Lunsjtid

[] xx:xx Tidlig kveld

([] = Boksen du kryser av får å aktivere alarmen)

Men på den listen står ikke 06:40. Så når jeg ser på ''Status'', ser jeg at det står: ''Neste alarm: 06:40''

Kan noen hjelpe meg? :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, å et helt annet problem er det at av og til får jeg ikke meldingene som blir sendt til meg, så når jeg restarter telefonen, så ruller det inn irriterte meldinger. (Som om det er min feil at jeg ikke får meldingene liksom :p )

(Måtte dobbel poste får å ikke ta fokus unna sprøsmål 1) :p

Lenke til kommentar

Begynner med: har du oppdatert firmware til nyeste?

Jeg har CXC 162037 R9A002.

Jeg har ikke problemene som du beskriver. Når jeg er inne på klokke funksjonen ser jeg alarmtid før Våkne!

og jeg kan velge ny tid når jeg velger innstilling for alarmen.

Men hvis du plages, kan du vel bruke Lunchtid alarmen til helgene og endre teksten for denne?

Lenke til kommentar
Jeg oppdaterte og feilen forsvant...

7342371[/snapback]

Joda, problemet forsvinner rett og slett fordi du tømmer minnet nå du innstallerer ny firmware. Har en p990i med samme problemet, og da jeg reseta tlf'en forsvant det. Vær forsiktig med den alarmen, når tlf ringer kl feks 0740, så husk og hake av alarmen, gå ut av tid, og gå inn igjen før du setter ny tid/alarm på.

Skifter du bare tid med haken på, så lagrer du alarmen kl0740 også, og har ingen måte og slå den av på :-(

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har blitt gjort oppmerksom på følgende problem på min M600: Fra første dag har telefonen vippet dersom den ligger på et plant underlag. Jeg har trodd at det var knottene på baksiden som var av forskjellig høyde e.l. Dette gjør at telefonen blir ubehagelig å bruke når den ligger "på rygg" og samtidig betjenes med pennen.

Nå viser det seg at hele telefonen er rett og slett rammeskjev! Holder jeg telefonen opp mot øyet kan jeg tydelig se en krumning i telefonen! Er det andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Min er helt rett, og ligger derfor ikke å "vipper", så jeg tror du må ha fått en "mandags telefon".

Nå bruker jeg veske i beltet (ja jeg vet det er "gubbete" :blush: )men jeg tror telefonen er bedre beskyttet slik.

7465525[/snapback]

jeg har min i innerlomma på jakka :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...