frohmage Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Hei. Jeg tror jeg har sett en tråd om dette for en tid tilbake men finner den ikke nå (av samme grunn); Hvorfor går det ikke an å søke på ord på tre bokstaver i forumet? Kommer dette til å bli endret? Jeg prøver å finne "msi bios" tråder.... Lenke til kommentar
Mow Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Er ikke et svar på hvorfor det ikke går å søke på ord med 3 bokstaver her, men en liten løsning: Tror du kan finne en del på dette forumet ved å bruke google på denne måten. Her har jeg søkt på "msi bios site:diskusjon.no" Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Her har jeg søkt på "msi bios site:diskusjon.no" 7301261[/snapback] ah, smart visste ikke om det der jeg, noterer. Men synes søkemotoren på siden her også kunne ha søkt på trebokstavers ord, mange ord med tre bokstaver. Men man har jo alltids google. Endret 16. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Supert, takker! Men det hadde absolutt vært fint med 3-bokstavers søk. (msi, ibm, ati, pci, agp, .pgp+++, dvi osv.. hw-forum ikkesant) Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Supert, takker! Men det hadde absolutt vært fint med 3-bokstavers søk. (msi, ibm, ati, pci, agp, .pgp+++, dvi osv.. hw-forum ikkesant?) 7301322[/snapback] Edit: Fordi google finner ikke _poster_ med begge ord, noe som er årntli greit å ha noen ganger, men problemet er kanskje at hw-gutta ikke har kontroll over dette - det er opp til de som har programmert forumgreia (?).. Editedit: trodde jeg trøkka edit... ikke quote Endret 16. november 2006 av frohmage Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Det å tillate ord helt ned til tre bokstaver ble vel for mye for serveren, mener jeg å huske, og det ble fjernet igjen. Vi er tilbake til fire bokstaver. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Det å tillate ord helt ned til tre bokstaver ble vel for mye for serveren, mener jeg å huske, og det ble fjernet igjen. Vi er tilbake til fire bokstaver. 7301335[/snapback] ja, de har testa ut tre-ord-søk før, men da mener jeg å huske at serveren knakk sammen.. Søking er tunge greier, så det er nok ikke så enkelt... Men tror hw-gutta har det i bakhodet, for alle er enige i at det hadde vært kjekt med tre-ord-søk Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Har det i bakhodet ja. Problemet med Google er at de indekserer under 10% av innholdet på forumet, og de ordner det heller ikke slik vi gjør. Så vi driver å funderer på andre måter vi kan få til et tretegns-søk på, men løsninger som fungerer bra tar tid å få på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg