pydi Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 hei, har et 6800gt kort fra før av og tenkte å oppgradere... valget står mellom: dette og dette noe erfaringer med tanke på spill og slikt? noen anbefalinger? mitt spec utenom er: amd 64 3500 1g crucial ram har lyst til å kunne dra oblivion og slikt med god grafikk på, spiller også mye wow og bruker masse addons og da har jeg til tider slitt med lav fps i AV og 40 mans instancer... mvh Pydi Lenke til kommentar
Brian Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) kan anbefale sapphire kortet som jeg har selv, det er konge, klarer alt av spill på full guffe uten lagg med glede. utrolig bra pris/ytelse på det kortet. Men en annen grunn til at du sliter litt med tunge spill kan være at du har bare 1gig minne. Men prøv å kjøp nytt skjermkort først. Lagger det litt enda, så er det mest sannsyling lite minne. Men det skal hjelpe mye med det skjermkortet. Endret 16. november 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
pydi Skrevet 15. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2007 kan anbefale sapphire kortet som jeg har selv, det er konge, klarer alt av spill på full guffe uten lagg med glede. utrolig bra pris/ytelse på det kortet. Men en annen grunn til at du sliter litt med tunge spill kan være at du har bare 1gig minne. Men prøv å kjøp nytt skjermkort først. Lagger det litt enda, så er det mest sannsyling lite minne. Men det skal hjelpe mye med det skjermkortet. 7301248[/snapback] ok, men da går jeg for det, takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå