AYHJA-eier Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Lurte bare på om keyboardet i denne pakken selges løst. Noen som vet hvem som evt. selger dette? Kunne tenke meg det keyboardet + MX700... Lenke til kommentar
Eclipsed Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Så at dette keybordet selges på telebutikken. Er ikke trådløst da...... Men da sparer du jo batterier. Kosta 500 kr tror jeg. Lenke til kommentar
AYHJA-eier Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Det var det jeg også så, men poenget var at det skulle være trådløst.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Som jeg skriver i testen vår, selges ikke tastaturet separat. Dessverre. Lenke til kommentar
l1th1um_ Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg har den pakken der (tastatur/mus) og nå er batteriene snart tomme.. angrer som f*** på at jeg kjøpte trådløs! Hehe.. får snart penger.. da blir d hamstring av batterier! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Quote: Den 2002-11-13 21:20, skrev l1th1um_:Jeg har den pakken der (tastatur/mus) og nå er batteriene snart tomme.. angrer som f*** på at jeg kjøpte trådløs! Hehe.. får snart penger.. da blir d hamstring av batterier! Du har ikke vurdert å kjøpe batterilader på clas ohlson? kjøp en lader pluss 4 oppladbare batterier, så er problemet borte vekk. (to til å ha i musen, to som er fulladet og klar til bruk) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå