kristian_gjengedal Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 eg har laga ein heimeside (http://kristian.gjengedal.googlepages.com), med bl.a musikk, filma, spel og program. eg har laga den med både google sin editor og litt med notepad (musikk delen). Eg har skreve sida på engelsk Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Førsteinntrykker var gode og behagelige farger. Første negative jeg la merke til er skriften "This page was last updated: 16.11.2006 kl. 13.52 (all times are GMT + 01:00)", som er i rødt, og rammen rundt. Du har blått med hvit skrift øverst, så helt rød skrift i en svart ramme. Synes kontrastene var litt "ubehagelige". *pirkepirke* Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Et par punkter: * som nevnt tidligere, grei forside * fjern musikken, det er ikke lov å lenke til opphavsbeskyttet materiale, du blir nok ikke straffet for det men google vil fjerne siden din med en gang de oppdager det. * samme med videoene, linkene til google-video er grei, men bl.a. family guy bør fjernes Ellers er ting greit, samme design på alle sider hadde nok vært bedre... Hva med en blog? -C- Lenke til kommentar
kristian_gjengedal Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 fixa litt på fargane. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå