kimoajaj Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Heisann! Knipset dette bildet av en rein på en knaus i dag, syns det ble litt kult, reinen ser i hvertfall litt spørrende ut:). Desverre tatt med ISO 1600 av en eller uforklarlig grunn. Sist jeg brukte kameraet brukte jeg samme program og ISO 100, men jeg har tydeligvis kommet borti knappene eller noe.. . Jaja Lys situasjonen var ikke den beste, overskyet og kjipt men.. . Endret 16. november 2006 av kimoajaj Lenke til kommentar
FotoFox Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Hei kim.! Først og fremst: Det var en rar rein! Så ikke så smart ut:) Ellers syns jeg ikke bilde sa noe serlig mer enn "En rein." Det var alt i alt litt kjedelig, men sikkert hyggelig bilde å vise til familie og venner. Dette har sikkert med (som du sa) at det er lite kontraster, ganske mørkt og ikke spesielt fargerikt. Bra at du fikk tatt bilde av den og sikkert en fin opplevelse though:) Endret 17. november 2006 av FotoFox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå