Fjellape Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Heisann! Jeg har bare et lite spørsmål angående min ipod mini. Her om dagen da jeg skulle skru på ipoden kom det bare bilde av det "berømte" apple eple. Så skjedde det noe rart, istedenfor å skru seg på så kom det opp et nytt bilde av en ipod med surt fjes og et skilt med et utrops tegn på. Har noen hatt dette problemet? Har prøvd å resette den flere ganger men dette har ikke hjulpet meg noe. Hvis noen vet hva som skal til så blir jeg kjempe glad om de kan poste det Mvh Fjellape På forhånd takk! Lenke til kommentar
since91 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) iPod'n din har antagelig et harddisk problem. Om det ikke fungerer å restarte den, burde du sende den inn til reperasjon. Men om du ikke har garanti, kan du prøve følgende: Legg iPod'n din med displayet ned i håndflaten, "klapp" (/slå) ipodn passe hardt noen ganger. Nå er det en sjangs for at den fungerer som normalt. - Dette har visst nok fungert for MANGE... Endret 21. april 2007 av Jonatan777 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå