bradland Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Vurderer å anskaffe meg en Qtek 9100. Har lest en del på forumet og sett at mange mener den er for treg. Spørsmålet er om Qtek 9100 er så treg som mange skal ha det til? Og dersom tregheten stemmer, er dette VELDIG irriterende, eller er det til å leve med? Endret 16. november 2006 av bradland Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Føler at kanskje jeg kan svare på dette når jeg har en Qtek 9100 og en HTC TyTn som er i og for seg samme telefon, bare oppgradert med blant annet raskere prosessor. (400MHz kontra 200MHz) Jeg synes det ikke er så stor forskjell og forskjellen er det stort sett når jeg kjører tyngre programmet, f.eks. oppstart av TomTom og liknende. Lenke til kommentar
bradland Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Føler at kanskje jeg kan svare på dette når jeg har en Qtek 9100 og en HTC TyTn som er i og for seg samme telefon, bare oppgradert med blant annet raskere prosessor. (400MHz kontra 200MHz) Jeg synes det ikke er så stor forskjell og forskjellen er det stort sett når jeg kjører tyngre programmet, f.eks. oppstart av TomTom og liknende. 7300821[/snapback] Takk for svar. Det står mellom 9100 og TyTn, og siden 9100 er billigere så tror jeg det blir den jeg går for. Noen andre som kan bekrefte at den ikke er så treg som mange skal ha det til? Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg kan bekrefte at den ikke er spesielt treg. Har en 9100 selv og er kjempefornøyd! Tror du blir fornøyd selv -Pixi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå