addp Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Hei Jeg lurte på om hvordan denne laptoppen kunne ha fungert med WoW på fullgrafikk f.eks? Hadde den greid å kjørt WoW på høy oppløsning + full grafikk? Jeg kommer til å bruke pcen til noe skolebruk, men mest spilling av DOTA og World of Warcraft! Men jeg tenkte også å legge til en tusenlapp til denne, kunne det ha lønt seg? for da kan jo jeg forhåpentlighvis spille BF og i alle fall WoW med høy grafikk ! - Mvh, Martin Endret 16. november 2006 av addp Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Den første pcen du linker til har et integrert skjermkort. er usikker på om du vil kunne spille wc3 på max, men Dersom du velger den som er litt dyrere kan du garantert det( Dedikert geforce 7600) Jeg ville gått for den siste dersom du skal bruke pcen til spill, og har råd til det! Men du vil kunne spille spil med den første pcen og, men den har ikke samme kraft når det gjelder skjermkortet! Du vil merke Stor forskjell! Endret 19. november 2006 av mr.nauz Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 19. november 2006 Del Skrevet 19. november 2006 (endret) Jeg kjøpte den andre pcen du linket til( med litt mindre hdd), og spiller wow på den med alt av grafikk på full spiker uten noen store problemer. Har spillt også Gothic 3, Flat Out 2 og BF2 med god grafikk. Absolutt en god pc for under 10.000kr, eneste som er litt kjipt er at den der litt stor, men det er ikke verre en at jeg har hatt den med til skolen hver dag i noen måneder. Det er en pc kan jeg anbefale hvis du vil ha en lap-top du kan bruke til spilling, film og generelt kontorbruk. Endret 19. november 2006 av Carrox Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 20. november 2006 Del Skrevet 20. november 2006 Flott å høre at du er fornøyd. Det sier seg selv den er litt stor når det er 17" skjerm på den Lenke til kommentar
addp Skrevet 22. november 2006 Forfatter Del Skrevet 22. november 2006 Flott å høre at du er fornøyd. Det sier seg selv den er litt stor når det er 17" skjerm på den 7322870[/snapback] Kjøpte den andre pcen den til 10k! faen uber ;D hehe.. 17" skjermen gjør INGENTING! bare øker spillopplevelsen og lager det en enda heftigere pc en det jeg hadde håpet på hehe, spiller BF 2142 med full grafikk og oppløsning uten problemer så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå