TheInfamous Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Hei! Jeg vurderer kjøpe Zalman Fata1ity. Er egentlig ikke noen grunn til akkurat den kjøleren, men har hørt mye bra om Zalman og den virket kurant (bortsett fra LED-lyset). Men er for det første usikker på om den passer på hovedkortet. Som er et AA8-3rd Eye. På siden står det "Compatible when stock Northbridge cooler is replaced with a Zalman Northbridge cooler." Jeg har Intel stock vifte på prosessoren nå... Og til kabinett har jeg dette. Anbefalinger? Som passer hovedkortet, og selvfølgelig kjøler meget bra. Eller evt. om noen har erfaringer med HK'et mitt med Fata1ity kjøleren.. Chris Edit: Leif. Endret 16. november 2006 av Folcom Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Har selv inntil nylig brukt en Zalman 7700Cu, som er identisk med fatality minus LED. Det finnes heatpipe-baserte kjølere til lignende pris som både kjøler bedre og støyer mindre. Hvis det er en Prescott du har, så tror jeg Zalman'en vil slite litt ved max load, ihvertfall hvis du overklokker. Noen alternativer: Thermaltake Big Typhoon VX Noctua NH-U12 Scythe Infinity Thermalright SI-128 Endret 17. november 2006 av jon67 Lenke til kommentar
Intern Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 (endret) Du betaler mye for Fatal1ty navnet...jeg hadde gått for og gikk for CNPS9500LED, etter å ha sammenlignet dem, og spurt her på forumet Se min tråd om Zalman CNPS9500LED vs. Zalman Fatal1ty HER Endret 22. november 2006 av Intern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå