Nysil Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Jeg har 2stk. hdd, den ene av dem (60GB) er delt i C: og D:, den andre (120GB) er E: ... Så til problemet: når jeg ser hvor mye ledig plass det er igjen på C:, står det 4,32GB og totalt 19,5GB. Men når jeg merker alt-egenskaper står det 11,2GB. Altså 4,32+11,2=15,52!! hva er galt...? D: er nesten OK... mens E: har nesten like stort problem... noen som har forslag? Mottas med stor takk. Dette er fustrerende! :sad: Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Oppdater bios, formater og deretter partisjoner med fdisk og velg støtte for store disker. Setupen til windows partitionerer godt nok (tenker især på xp) de andre partisjonerer bare i en partisjon (iallefall w98) Lenke til kommentar
Nysil Skrevet 13. november 2002 Forfatter Del Skrevet 13. november 2002 Har også prøvd å formatert... det kan ikke være en svær temp fil som bare vokser og vokser eller noe vel?? Kjører XP Pro ja Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hvilket filsystem bruker du?? Hvis du bruker FAT/FAT32 får du problemer med store hder, fordi det er maks 4 mrd. filer(tror jeg) i FAT32, og da blir minste filstørrelse 32 kB med en 45 GB partisjon. Hvis du da har mange filer på 1 kB vil de allikevel ta 32 kB. Hvis du bruker NTFS har ikke jeg den fjerneste anelse... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå