Espen K Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Ja da var vi over i februar og hastigheten skulle være oppdatert. Men hvor stor hastighet tror dere jeg har nå ? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 jeg har gått fra 200 ned til ca 260 ned hvertfall. har 1,5. Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Denne ifnoen finner jeg: Du befinner deg på STRANDPROMENADEN H sentralen og husstanden din er 1026 meter fra denne. Vi har også registrert at tråddiameteren din er 0,6mm . Maks produkthastighet er registrert til ADSL 7232/640, men dette kan variere dersom leverandøren har eget utstyr i sentralen. Disse tallene er basert på informasjon hentet fra Kapaks* den 01.02.07. Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 jeg har nå fått svimlende 1595 kbit/s ned og 329 kbit/s opp hva pokkern er dette for noe bullshit fra dustene i tele2 Lenke til kommentar
Espen K Skrevet 3. februar 2007 Del Skrevet 3. februar 2007 noen flere tele2 kunder som ikke har fått denne hastighetsoppdateringen Lenke til kommentar
DGN Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 noen flere tele2 kunder som ikke har fått denne hastighetsoppdateringen 7864455[/snapback] Hvis du ligger i videresolgt nett så kan det hende at din oppgradering er blitt utsatt av Jara/Telenor Networks. Etter det jeg vet så lå jara veldig på etterskudd i november/desember/januar pga mye feilmelding i nettet. (http://www.jara.no/nyheter/nyheter_10siste.html) Samtidig lanserte de ny versjon av Marius i slutten av januar også. Denne ble utsatt lenge pga all backlogg inne hos Jara. Tipper slike store oppgraderinger som ISP'ene gjør tas i "bulker", glemmer aldri min egen TN oppgradering for noen år siden.... fikk infoen på sommer'n, men tok hele 5mnd før oppgradering kom hehe. (selv min egen sentral allerede var utbygd for nye hastigheter). Lenke til kommentar
Cubicle Dude Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 a-ha Det forklarer økningen av hastigheten på linjen min til 2MBit...Skulle bare ønske oppgraderingen gjalt uthastigheten istedet... Har ikke fått mail om oppgraderingen heller. Pytt pytt Må si jeg ikke blir sur heller at det ikke ble 3MBit oppgradering. Og at den er forbeholdt kunder i Tele2`s eget nett...skulle bare mangle egentlig. Mye vil ha mere... Er overalt fornøjd med Tele2, foruten et manglende MMS oppsett på mobilsiden av selskapet. Der jeg sendte en forespørsel i starten av Januar pr mail, og fikk svar i forrige uke?? 1 mnd svartid? .... Hadde forresten fått hjelp her på forumet allerede av en hyggelig dude. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Vi hadde bedrift 2mbit i høst, så blei vi oppgradert til 4mbit, så blei vi satt ned igjen, og slik har det vært i flere måneder. Opp og ned hvertfall 5-6 ganger. Er ikke en gang en hastighet som heter 2mbit på bedrift lenger. Svakt av tele2.. Mulig det er noe feil på sentralen, men er jo tele2 som har ansvaret. Ikke kommet så langt at vi har ringt til dem enda da.. Lenke til kommentar
DGN Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Vi hadde bedrift 2mbit i høst, så blei vi oppgradert til 4mbit, så blei vi satt ned igjen, og slik har det vært i flere måneder. Opp og ned hvertfall 5-6 ganger. Er ikke en gang en hastighet som heter 2mbit på bedrift lenger. Svakt av tele2.. Mulig det er noe feil på sentralen, men er jo tele2 som har ansvaret. Ikke kommet så langt at vi har ringt til dem enda da.. 7931928[/snapback] Er jo ikke så lett for tele2 å vite at dere har feil på deres linje om dere ikke ringer eller tar kontakt med dem da. Er vel ikke så farlig om tele2 ikke har 2mbit på bedrift siden lengre ?, er ikke kr 449,- den prisen som var på 2mbit før de kom med bedrifts kampanjen sin? Nå får du jo 4mbit til samme prisen. Men må vel kontakte de for at linjen skal bli oppgradert, tror ikke de har automatisk oppgradering når det gjelder sånne kampanje priser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå