oDDi2k Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Hei. Etter å ha lagt inn Windows Vista Ultiamte x64 så har lyden min blitt borte. Det jeg har er Sound Blaster Live! i sin egne PCI-Slot. Hovedkortet er MSI - K8N Diamond. (Som har et intregrert lydkort som aldri har funka, det har jeg deaktivert i BIOS.) Har prøvd å laste ned det meste av drivere som skal stemme, men er så dårlig støtte for x64. Tror jeg det er da. Får ikke dette til å funke. Men, lydkortet er en kamerat sitt så jeg har liksom ikke CD'n, sånn for å gjøre det ekstra vansklig. La til et bilde av situasjonen jeg. Bilde Og en link til hovedkortet mitt: HK Men det intregrerte lydkortet har jo aldri funka så jeg låner Sound blaster Live 5.1 av en god venn av meg. Håper på svar! Endret 17. november 2006 av oDDi2k Lenke til kommentar
oDDi2k Skrevet 18. november 2006 Forfatter Del Skrevet 18. november 2006 (endret) Prøver meg med en liten bumpers. Fant en driver som ville la seg innstalere, men da kom dette opp. Endret 18. november 2006 av oDDi2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå