Dreamhacker Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Okay, jeg planlegger meg å skaffe meg nytt headset etter at mitt crappy Creative headset gikk i stykker (lå under bordet og ble kjørt over noen ganger av stolen tipper jeg XD). Skal brukes til gaming, og leste noen threads her på forumet om det, men klarer ikke å bestemme meg. Koss SB45 eller Steel Sound 5H er blant de jeg har vurdert. Hvertfall, er det noen som har noen forslag til hvilket jeg bør velge? Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Sb45 er kvalitet til en rimelig penge. Ellers kan du gå for ett sennheiser, men de er litt dyrere om du vil ha skikkelige. Ville ha gått for SB45. Lenke til kommentar
Dreamhacker Skrevet 16. november 2006 Forfatter Del Skrevet 16. november 2006 Sb45 er kvalitet til en rimelig penge. Ellers kan du gå for ett sennheiser, men de er litt dyrere om du vil ha skikkelige. Ville ha gått for SB45. 7300380[/snapback] Betaler gjerne 600-700 kr om jeg får bedre kvalitet for det Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Sennheiser HD555 er jeg meget fornøyd med. Lenke til kommentar
nets Skrevet 23. november 2006 Del Skrevet 23. november 2006 Har selv kjøpt 5H headsetet, og kan si at du ikke får tak i noe bedre headset for gaming. Musikkavspillinga er grei. Icemat headsetet fungerer bedre til musikk enn til gaming IMO. Ikke så bra gaminglyd. Eneste minus er at miccen har slutta å funke :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå