Aalton Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg vil vil få informere om endringene som vi har gjort ved forumkategorien; Digital foto og video har fått en aldri så liten "oppussing". Dere ser først og fremst endringene vi har gjort ved å plassere en del forum under et hovedforum, som vi mener med dette; (Listen er skjult) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Diskuter artikler (Akam.no) Tilbakemeldinger til Akamera.no Fotografering -->Bildekritikk -->Konkurranser Bilderedigering og programvare -->Visuell kreativitet -->Tips og guider Speilrefleks - digitalt Filmbaserte kameraer Kompaktkamera - digitalt Objektiver, filtre, blits og utstyr Videokamera -->Filming -->Videokritikk -->Videoredigering og video -->Webkamera Skannere, skanning Fotoskrivere, utskrifter, papirkopier Butikker, netthandel Lagringsmedier Annet (Akamera.no/.dk) -->Fotoaktiviteter Vi håper dere liker våre endringer, men vi er åpne for forslag, og disse vil bli vurdert. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) wah! Jeg blei helt forvirra et sekund jeg O_o Joda det der funker sikkert helt fint det. Tar bare litt tid å venne seg til. Edit: Post 1000 \o/ Endret 16. november 2006 av Shikaru Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Lenge etterlengtet, og godt mottatt fra min side! Endret 16. november 2006 av Marley Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 16. november 2006 Del Skrevet 16. november 2006 Jeg lurte et lite øyeblikk på hvor "bildekritikk" og "konkurranser" hadde blitt av, men det kommer av at gammel vane er vond å vende... Jeg tror nok at disse endringene vil være positive i det lange løp. Plasseringen av "konkurranser" har jo vært uheldig plassert tidligere etter min mening, nå har det kommet mer til sin rett. Dette tror jeg blir bra! Lenke til kommentar
jammi Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 (endret) Høres bra ut.. Skal sjekke det ut nå. Edit: Så en ting som jeg synes bør fikses; Kall heller kategorien "Videokamera" for Video/Filming, etc. og legg Videokamera som underforum. Endret 17. november 2006 av jammi Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dette ser bra ut. Og er enig med jammi, kategorien bør hete Filming og Video. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. november 2006 Forfatter Del Skrevet 17. november 2006 Hva er det dere maser om nå da? Videokamera er da er bedre navn for dette dere nevner, og hvor skulle vi legge dette som underforum? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Dette var svært uvant, men det er en logisk måte å organisere kategoriene på. Blir nok vant til det etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå