Gå til innhold

Max kabinett temperatur


qotifrez

Anbefalte innlegg

hmm, alt ser jo heilt greit ut! Du har en god straumforsyning, og alt passa ihop.... Er alle leidningane på plass?

7321899[/snapback]

 

Ja, alle ledningene er som de skal være.

 

Bare så rart at jeg kan spille hva som helst, untatt Diablo 2 og Just Cause. Det må jo være et eller annet med de to spillene som krever et eller annet som Bf2, css, CoD2, etc. ikke krever av pcen min. Men hva?

 

Hvis jeg bare hadde visst det, kunne jeg installert, eller oppgradert, samma det.

7324860[/snapback]

 

Høyrest litt dumt ut dette her, men eg seie da allikevel. Kan hende dei to spela krev meir av CPUen og temperaturen blir dermed høgare. Gå inn i BIOS og sjå om det er stilt inn nokon temp. for når datan skal skru seg av. Kan hende den er for låg. Bør vere minst 35 og maks 50 meinar no eg.

7377075[/snapback]

 

50 grader som maks, og etter det shut down?! hmmm, eg synest nå at 70 grder for vere shut down...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm, alt ser jo heilt greit ut! Du har en god straumforsyning, og alt passa ihop.... Er alle leidningane på plass?

7321899[/snapback]

 

Ja, alle ledningene er som de skal være.

 

Bare så rart at jeg kan spille hva som helst, untatt Diablo 2 og Just Cause. Det må jo være et eller annet med de to spillene som krever et eller annet som Bf2, css, CoD2, etc. ikke krever av pcen min. Men hva?

 

Hvis jeg bare hadde visst det, kunne jeg installert, eller oppgradert, samma det.

7324860[/snapback]

 

Høyrest litt dumt ut dette her, men eg seie da allikevel. Kan hende dei to spela krev meir av CPUen og temperaturen blir dermed høgare. Gå inn i BIOS og sjå om det er stilt inn nokon temp. for når datan skal skru seg av. Kan hende den er for låg. Bør vere minst 35 og maks 50 meinar no eg.

7377075[/snapback]

 

50 grader som maks, og etter det shut down?! hmmm, eg synest nå at 70 grder for vere shut down...

7377169[/snapback]

 

Trur cpuen byrjar å bli skada ved rundt 60 grader....

Lenke til kommentar
hmm, alt ser jo heilt greit ut! Du har en god straumforsyning, og alt passa ihop.... Er alle leidningane på plass?

7321899[/snapback]

 

Ja, alle ledningene er som de skal være.

 

Bare så rart at jeg kan spille hva som helst, untatt Diablo 2 og Just Cause. Det må jo være et eller annet med de to spillene som krever et eller annet som Bf2, css, CoD2, etc. ikke krever av pcen min. Men hva?

 

Hvis jeg bare hadde visst det, kunne jeg installert, eller oppgradert, samma det.

7324860[/snapback]

 

Høyrest litt dumt ut dette her, men eg seie da allikevel. Kan hende dei to spela krev meir av CPUen og temperaturen blir dermed høgare. Gå inn i BIOS og sjå om det er stilt inn nokon temp. for når datan skal skru seg av. Kan hende den er for låg. Bør vere minst 35 og maks 50 meinar no eg.

7377075[/snapback]

 

50 grader som maks, og etter det shut down?! hmmm, eg synest nå at 70 grder for vere shut down...

7377169[/snapback]

 

Trur cpuen byrjar å bli skada ved rundt 60 grader....

7379830[/snapback]

 

90 grader er faregrensa!

Lenke til kommentar

Hei

 

Vet ikke om kabinettet ditt er forselget eller om komplett har begynt med det.

 

Men den tiden jeg hadde support for dem, så hadde de tidenes dårligste kabinetter, var noen hurtigklips som gjorde at harddisken datt ut og vrækka maskinen under frakt.

 

I tillegg var det ofte tekniker hadde glemt å plugge i diverse kontakter.

 

Så jeg hadde åpnet opp og sjekka at alt var koblet som det skulle, eventuelt ta ett bilde av innmaten i litt høy kvalitet og poste her, så kan vi se om det er noen obvious errors.

 

neptyr

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...