Gå til innhold

Når var du på din første fest?


ChrML

Anbefalte innlegg

første gang jeg var drita.. hvar når jeg hvar 15.. akkurat jort unna juletentamen i matte.. kl 10! startet halvtime før..(fikk 5 ) jeg og "frank" dro og fikk tak i oss pils..så satt vi heile dagen å drakk.. ble pussa men ikke full koste oss med ps2 og dameprat.. så bynte d å komme flere folk .. masse babes,, ble mer og mer full ,,, men drakk ikke så masse så jeg hadde "kontroll" .. drakk hele natta..litt klining litt .. stripping..!!?? skrudde av alt lys og alle kledde av seg til boom boom i want u in my room.. så var det en luring som skrudde på lyset og det hvar bare 2 som var helt nakne og d var to jenter i andre.. :thumbup: .. hvar en perfekt innføring i alkoholens verden.. pupp rompe.. masse gøy ikke altfor drita og jeg lærte å ikke bli mongofull.. takk "frank" :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Helt fram til i år har jeg trodd at dette området er festløst og døllt.

 

Så fant jeg ut at det bare er jeg som aldri blir bedt på festene...

7310468[/snapback]

 

Ta med deg en kamerat å gå på festene :) Viss det er en "Alle kan komme" fest :D

Eller fyr en fest selv og inviter folk så skal du fort se at du blir invitert du også ;)

Lenke til kommentar

Har drukket siden jeg var 15. Begynte vel greit, fikk lov av mamma osv. 12pils hver helg...

 

Men nå er jeg 16,5 og drikker ikke lenger, en blir lei av det livet. Det samme skjer hver eneste gang uansett.

 

Drita, lei livet, rota med stygg dame eller knulla ei med mensen, du står igjen kald og sulten, 0 penger på kortet på telefon og i lommeboka og extremt uheldig da jenta har klamydia.

 

Go livet :p ^^

Nå må det merkes at vel og merke jeg ikke har hatt samleie med noen som har hatt klamydia - Tror jeg da ^^

Lenke til kommentar

Første festen eg var med på var vel når eg gikk i 8klasse (kor gammel er man da egentlig) og noen ringte og sa at eg MÅTTE være med på festen og at eg måtte ta med musikk. Eg var jo "hypp" og hadde masse kasetter med "techno" og hiphop. Det var IKKE noe alkohol på festen og det var egentlig kjipt.

 

Andre festen var samme samme året med da viste eg råd og tok med masse øl som eg hadde "funnet" hos naboen som var alkis og da tok festen litt for mye av. Folk i den alderen tåler jo ikke alkohol og det ble bare kaos.

 

*mimre* :wee:

Lenke til kommentar

Ikke første gangen jeg drakk, men første festen var i slutten av niende ute på en forlatt øy sammen med ca. 30 stk. Det var en heller koselig fest. Vi grillet og drakk øl (pisslunket, dog). Etterhvert som kvelden kom, ble det mer liv, og jeg tror jeg ble ganske full. Måtte sitte på med noen som skulle kjøre båt til fastlandet, for deretter å ta siste bussen hjem. Klarte ikke å fikse meg et god nok unnskyldning for å overnatte. Det var heller bra, en spydde som bare juling inne i teltene.

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
Det må ha vært det året jeg fyllte 15.

Husker evig mye fyll.

Spesielt oppe hos ei venninne.

Der husker jeg folk fant en dunk frostvæske som skulle drikkes utover natta, men da hadde jeg allerede prøvd meg på blanding rødvin og tropisk nektar, samt karsk med dårlig hb, så jeg sovna i en stol.

Da jeg våkna hadde jeg boxeren på knærne, en lysestake i ræva og ei jente hadde blekka ved siden av meg med et fåret smil...

Dårlig opplevelse, sånn egentlig.

 

Ble mange slike fester opp gjennom årene, og særlig det året jeg fyllte 15...

7301666[/snapback]

Hahaha, boxeren på knærne og lysestake i ræva :!:. Noen flere som har lignende utfall fra fester? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...