Gå til innhold

Når var du på din første fest?


ChrML

Anbefalte innlegg

Det husker jeg faktisk ikke. Men hver fredag var (er?) det noe som het 'Nikko' i den lokale kirken. En times kristenpreik fra 8 til 9, husker alle de eldre lo av oss 8 ene klassinger første gangen vi kom og faktisk gikk inn kl 8. Når vi først forstod hva som skjedde den første timen var det for sent, da hadde de lukket dørene. Så var det snop, brus, ping pong, billiard, discotek og gratis kaffe til ca. 1. Og der samlet alle fra ungdomskolen min seg for å drikke. Vi fikk jo ikke komme inn når vi hadde drukket, så det kunne samle seg 60-100 folk på fotballbanen og rundt barneskolen (som ligger rett på siden). Fant på mye morro faenskap der ja :)

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LAN til kompis. En av de som var der (Person A), fikk telefon fra en kompis (person b), om at det var fest hos ham (person a, altså, ikke hos person b).

 

Så vi ræste til stedet, åtte eller ni stykker i en Volvo V70, der drakk jeg i bunn og grunn det jeg fikk tak i. Karsk, teknært, shots, ren hb.

 

Det var morsomt. Enkelte spydde. I senga til lillesøstra til a. :lol:

 

Var 15.

Endret av Simon Aldra
Lenke til kommentar
Det husker jeg faktisk ikke. Men hver fredag var (er?) det noe som het 'Nikko' i den lokale kirken. En times kristenpreik fra 8 til 9, husker alle de eldre lo av oss 8 ene klassinger første gangen vi kom og faktisk gikk inn kl 8. Når vi først forstod hva som skjedde den første timen var det for sent, da hadde de lukket dørene. Så var det snop, brus, ping pong, billiard, discotek og gratis kaffe til ca. 1. Og der samlet alle fra ungdomskolen min seg for å drikke. Vi fikk jo ikke komme inn når vi hadde drukket, så det kunne samle seg 60-100 folk på fotballbanen og rundt barneskolen (som ligger rett på siden). Fant på mye morro faenskap der ja :)

7300511[/snapback]

Haha, jeg vanker der selv hver fredag, men går ut når talen eller va det er begynner, hvem er du? har selv blitt ganske kanon der noen ganger..

Lenke til kommentar
Ikke så veldig vondt ment, men det der jo så nerdete som det går ann.

 

Det er gromt med lan, det er sant. Men det er grommere å være drita sammen med venner og ingen klarer å følge med ;)

7300410[/snapback]

None taken :wee:

Jeg liker det sånn, og om du syntes det er for teit/nerdete så bryr det meg midt i splinten :p

 

Jeg drikker ikke alkohol, og da får du respektere det. (sier ikke at du ikke gjør det, men bare for å få det sagt )

Lenke til kommentar
Gjest member-101642
Har aldri vært på fest, asosialt dyr som jeg er.

7300193[/snapback]

Gammel er du da?

 

Jeg kan ikke huske hvor gammel jeg var, men jeg drakk, det husker jeg.

 

Litt yngre enn deg.

Lenke til kommentar
Det husker jeg faktisk ikke. Men hver fredag var (er?) det noe som het 'Nikko' i den lokale kirken. En times kristenpreik fra 8 til 9, husker alle de eldre lo av oss 8 ene klassinger første gangen vi kom og faktisk gikk inn kl 8. Når vi først forstod hva som skjedde den første timen var det for sent, da hadde de lukket dørene. Så var det snop, brus, ping pong, billiard, discotek og gratis kaffe til ca. 1. Og der samlet alle fra ungdomskolen min seg for å drikke. Vi fikk jo ikke komme inn når vi hadde drukket, så det kunne samle seg 60-100 folk på fotballbanen og rundt barneskolen (som ligger rett på siden). Fant på mye morro faenskap der ja :)

Haha, jeg vanker der selv hver fredag, men går ut når talen eller va det er begynner, hvem er du? har selv blitt ganske kanon der noen ganger..

Har ikke vært på Nikko siden 2002. Men jeg heter Morten og jobber på Helgø et par dager i uken, så kanskje du har sett meg der.

 

Edit: Haha, nei jeg har ikke planer om å selge til 14 åringer :!:

Endret av Scarface^
Lenke til kommentar
Det husker jeg faktisk ikke. Men hver fredag var (er?) det noe som het 'Nikko' i den lokale kirken. En times kristenpreik fra 8 til 9, husker alle de eldre lo av oss 8 ene klassinger første gangen vi kom og faktisk gikk inn kl 8. Når vi først forstod hva som skjedde den første timen var det for sent, da hadde de lukket dørene. Så var det snop, brus, ping pong, billiard, discotek og gratis kaffe til ca. 1. Og der samlet alle fra ungdomskolen min seg for å drikke. Vi fikk jo ikke komme inn når vi hadde drukket, så det kunne samle seg 60-100 folk på fotballbanen og rundt barneskolen (som ligger rett på siden). Fant på mye morro faenskap der ja :)

Haha, jeg vanker der selv hver fredag, men går ut når talen eller va det er begynner, hvem er du? har selv blitt ganske kanon der noen ganger..

Har ikke vært på Nikko siden 2001. Men jeg heter Morten og jobber på Helgø et par dager i uken, så kanskje du har sett meg der.

7300860[/snapback]

Selger du *ting* til meg?

Lenke til kommentar
Jeg har jo forsøkt å bli dritas. 2 måneder siden stjal jeg en vin flaske og jeg og 2 venniner drakk den. Jeg ble bare litt svimmel, jeg har ikke tenkt å gjøre det igjen.

7300489[/snapback]

 

Det går ikke ann å blir drita av en vinflaske delt med to andre, uansett hvor mye du forsøker. Tar du hele flaska selv så kanskje, hvis toleransen din for alkohol er litt lav riktignok.

 

Var faktisk ikke på noen ordentlige (fylle)fester i mine yngre tenår. Var vel første når jeg var rundt 16-17.

Lenke til kommentar

Første gangen jeg var drita, var rett etter at jeg begynte i 10.klasse. Jeg og noen andre kompiser stakk til det lokale tjernet (oppskrift på fjortisfyll :roll: ). Jeg fikk noe sprit og noe vin av en kompis. Det neste jeg husker er at jeg våkna hos en kompis på en madrass på rommet hans, med den ene skoa på og et bein i buksa.

Lenke til kommentar

nærmeste jeg har vert alkohol er vel at jeg har drukket en halv øl som ikke var spesielt godt. Å siden det virker som om det er KUN fester med alkohol som blir regnet som skikkelige fester så nei jeg har ikke vert på en ordentlig fest :)

 

Derimot har jeg vert på en del fester med venner der vi har det gøy uten alkohol ;)

 

tror nok jeg heller våkner dagen etterpå å husker hva jeg gjorde sist kveld jeg.

Endret av Evil-Duck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...