ChrML Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Når var du på din første ungdomsfest og hvilke opplevelser har du knyttet til det? Drakk du? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 jeg hadde vel drukket et par ganger før jeg var på min første fest... hvis du med fest mener der det er masse folk, musikk, ingen voksne og flere av de som er der drikker alkohol så. Dat tror jeg første gang var Baldus på lillehammer, eller oppi skauen med gjengen... Og jeg drakk ja. Husker jeg drakk en halvliter med god tyrker på baldus. vart ganske drita, men ikke dårlig husker ikke mere enn da jeg skulle opp en trapp, men kom meg ikke opp. Men det er kanskje fordi det er så lenge siden Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Min første fest var vel da jeg var 13. Vi gikk rundt og prøvde å finne en fest som vi aldri fant men dro heller på en annen fest. Skjedde ikke så mye men husker at det var en jente som drev å sang høy som F med den falskeste stemmen i verden. Ja jeg drakk. Endret 16. november 2006 av DNA Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 16. november 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 hvis du med fest mener der det er masse folk, musikk, ingen voksne og flere av de som er der drikker alkohol så. Yep Lenke til kommentar
edds Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Husker ikke helt hva som var min første fest. Vi drakk jo litt i mindre lag i 13-14års alderen, også utviklet det seg til større og større fester. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Klassefest i 5. klasse. Lengre har jeg ikke kommet enda. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Har aldri vært på fest, asosialt dyr som jeg er. Endret 16. november 2006 av member-101642 Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Ungdomsfest? Jeg tror ikke jeg har vært på en.. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 (endret) Har aldri vært på fest, asosialt dyr som jeg er. 7300193[/snapback] Gammel er du da? Jeg kan ikke huske hvor gammel jeg var, men jeg drakk, det husker jeg. Trur jeg var ca 15. Edit: Husket det nå. Jeg var 15, det var vinter og vennina mi hadde fest. Jeg hadde gjemt noen pils i en snøhaug like utenfor døra og når jeg kom frem så stappet jeg hånda akkurat inn der pilsene lå, hehe. Skulle sett ansiktene til de som sto utenfor De bare så på meg som om jeg trylla frem pilsen. Jeg hadde aldri sett folka i mitt liv før, alle var vel 2-3 eldre enn meg og kom fra et annet sted. Ble skjenka med whiskey eller noe av en fyr med et sleipt men artig smil. Sovna på gulvet, våknet uten bukse i en soffa som var redd opp. Endret 16. november 2006 av Nstin Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Jeg var vel 13. Drita på fatterns akkevitt. Idioti. Glad jeg vokste opp. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Drikker ikke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Det var dårlig med fester da jeg var ung. Det ble heller sånn at man samlet seg rundt et lite vann oppe i skauen og drakk seg dritings på dårlig heimebrent og fars godsaker. Var vel 12-13 år da dette var det kuleste i verden. Lenke til kommentar
medlem-102525 Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Første ordentlige fest var da jeg var 13-14 år... Noen kompiser tok med seg saker og ting. Så "festa" vi hjemme hos meg. Ble ikke så drita den aller første gangen. Helt greit det. Det kjedelige var at mora mi fant ut at jeg drakk da jeg var 14... Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Drikker ikke. Og har heller aldri vært på no særlig fest. Har vært hos en kompis da noen andre kompiser har vært der og de har drekki litt. Men det var bare så kjedelig som det får blitt. Mye tøffere når folka er edru og de faktisk klarer å følge med. Nei, lan all the way! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Første gang jeg drakk (og var på skikkelig fest) husker jeg ikke så mye av. Jeg var vel 13 eller 14 og hadde stjålet noen flasker vin av bestefaren min. Husker bare at jeg fikk det for meg at jeg skulle stå på rollerblades. Det neste jeg husker er at jeg ser bakken komme mot meg i full fart :!: Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Hmm, tror ikke helt jeg har vært på en "ordentlig" fest, i 8ende var jeg hos en kamerat med 5-6andre stk, drakk litt da Nærmeste fest jeg har vært var faktisk på lørdagen som var nå. Var en del folk hos en i 9ende (jeg er i 10ende) alene hjemme, drakk osv... ble jo selfølgelig busta men men. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Drikker ikke.Og har heller aldri vært på no særlig fest. Har vært hos en kompis da noen andre kompiser har vært der og de har drekki litt. Men det var bare så kjedelig som det får blitt. Mye tøffere når folka er edru og de faktisk klarer å følge med. Nei, lan all the way! 7300366[/snapback] Ikke så veldig vondt ment, men det der jo så nerdete som det går ann. Det er gromt med lan, det er sant. Men det er grommere å være drita sammen med venner og ingen klarer å følge med Lenke til kommentar
DNA Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Drikker ikke.Og har heller aldri vært på no særlig fest. Har vært hos en kompis da noen andre kompiser har vært der og de har drekki litt. Men det var bare så kjedelig som det får blitt. Mye tøffere når folka er edru og de faktisk klarer å følge med. Nei, lan all the way! 7300366[/snapback] Ikke så veldig vondt ment, men det der jo så nerdete som det går ann. 7300410[/snapback] Lan er da koz Trenger ikke være så nerdete heller. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Går jo ann å drikke på LAN også da... Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 16. november 2006 Rapporter Del Skrevet 16. november 2006 Jeg har jo forsøkt å bli dritas. 2 måneder siden stjal jeg en vin flaske og jeg og 2 venniner drakk den. Jeg ble bare litt svimmel, jeg har ikke tenkt å gjøre det igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå