Dumbo Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Heisann, jeg har funnet ut at jeg kanskje skal prøve meg med litt planlegging for en gangs skyld.. Noen som har noen bra tips til programmer (helst gratis) som man kan bruke til å planlegge med. - Kalender - Notater - Greit oppsett Ting jeg forventer.. :smile: *The usuall* På forhånd takk.. :smile: Lenke til kommentar
Laka Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Microsoft Outlook funger ypperlig hos meg. Men hvis du ikke har lisens så... En annet kjekt lite program er Desktop Calender. Du finner det enten på download.com eller hjemmepc.no :smile: Lenke til kommentar
Boxster Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Hvis du har Office så følger jo Outlook med. Altså Microsoft Outlook ikke Outlook Ekspress. Den funker jo helt fint. Edit: Sorry at det ble det samme, men jeg la den ut akkurat samtidig og så derfor ikke den andre. _________________ Den virkelige verden er så og , så la oss heller forsvinne ut i cyberverden [ Denne Melding var redigert av: Boxster på 2002-11-13 19:19 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå